Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Εγώ και εσύ μαζί!

Απο τότε που γυρίσαμε απο τις διακοπές δεν είχα φτιάξει ούτε μια σύνθεση. Λίγο το ότι βαρέθηκα να εμφανίσω καινούριες φωτογραφίες, λίγο που έμπλεξα στον μαγικό κόσμο του mixed media όλο το αμελούσα ενώ είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να φτιάχνω μία συνθεσούλα τουλάχιστον το μήνα για να εξασκούμε.

Όταν διάβασα λοιπόν για την πρόκληση της Χρύσας είπα να η ευκαιρία να το ξαναπιάσεις το άθλημα. Φυσικά συνέχισα να βαρίεμαι να πάω στο φωτογραφείο και ευτυχώς για καλή μου τύχη πρίν μήνες είχα εμφανίσει δύο φωτογραφίες που πολύ αγαπάω με σκόπο κάποια στιγμή να τις φτιάξω.

Η πρόκληση της Χρύσας λοιπόν αφορά το ακόλουθο sketch :
Η αλήθεια είναι πως η εμπειρία μου ακόμα στις συνθέσεις είναι πολύ φτωχή και πως όσο μ' αρέσουν τα sketch με δύο ή ακόμα και τρείς φωτογραφίες τόσο με δυσκολεύουν...Προσπάθησα λοιπόν να τηρήσω κατα γράμμα το sketch για να μην κάνω καμία πατάτα και ιδού τι προέκυψε χτές το μεσημεράκι:






Τα χαρτία που χρησιμοποιήσα είναι της Echo Park απο τη συλλογή So Happy Together χιχι και τα επέλεξα γιατί ο τίτλος της σειράς ταίριαζε τόσο στις φωτογραφίες!

Και αν αναρωτιέστε που κολλάει ο τίτλος της ανάρτησης να σας πώ πως κολλάει στο παρακάτω τραγουδάκι που αφιερώνω στις δύο αγάπες μου την αδελφούλα μου και τον μικρό μου!


Καλή μέρα σε όλους ;)

15 σχόλια:

  1. Αχχχ είναι πάρα πολύ όμορφο!!! Φωτεινό... χαρούμενο... με υπέροχες λεπτομέρειες εδώ κι εκεί! Puccarina μου σ'ευχαριστούμε που συμμετέχεις στην πρόκληση μας Scrap And Grab! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι σούπερ Ιωαννάκι!!!! αχ...κι εγω θελω να κανω μια σύνθεση το μήνα... αλλα εχω να κάνω πάνω από 4 μήνες!!!!!! :( :( :(...
    αλλη μια χαρούμενη σύνθεση, από μια χαρούμενη ύπαρξη (ΠΟυκαρίνα) με δύο υπέροχες χαρούμενες φατσούλες!!!!!!!!!
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιωάννα μου είναι τέλεια! και, στο έχω ξαναπεί!, πρέπει να κάνεις πιο συχνά συνθέσεις! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ πολύ όμορφη σύνθεση Ιωάννα μου! Και όλα τα στοιχεία τα τοποθέτησες τόσο έξυπνα! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλησπέρα Ιωάννα μου! Τι όμορφη σύνθεση είναι πάρα πολύ γλυκιά! Τελικά και οι συνθέσεις σου πάνε πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τέλειες φωτογραφίες τέλεια σύνθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι τέλεια Ιωάννα!!Υπέροχα χρώματα!!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ μοντέρνα σύνθεση! Πολύ ωραία απέδωσες το σκετς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αααα τι ωραία που βλέπουμε και πάλι σύνθεσή σου! Είναι εξαιρετική Ιωάννα μου... τόσο χαρούμενη, και οι φωτογραφίες καταπληκτικές! (Στη δεύτερη είναι ίδιος ο πατέρας του ή μου φαίνεται; χεχεχε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ γλυκιά σύνθεση Ιωάννα μου! Πραγματικά μη ξαναπείς ότι δεν έχει εμπειρία στις συνθέσεις! Αυτή είναι υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτή είναι η κάρτα που σε έκανε να κερδίσεις δωράκι? Τώρα που την είδα, ξέρω γιατί! Είναι πανέμορφη!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: