Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Forever friends


Επιτέλους φθινόπωρο! Ημερολογιακά μπορεί να είχαμε μπεί εδώ και ένα μήνα στο φθινόπωρο ο καιρός όμως αρνιόταν πεισματικά να το δεχτεί... Ευτυχώς εδώ και λίγες μέρες θυμίζει παραδοσιακό φθινόπωρο με βροχούλες ...συναχάκια... πικέ κουβερτούλες τις νύχτες και καλτσούλες... Τι κι αν τα μαλλία μου είναι μονίμως σε άθλια κατάσταση απο την υγρασία αν πώ πως δεν μου είχε λέιψει το κρύο ψέματα θα πώ... Χτες το βράδυ αποκοιμήθηκα αγκαλία με τα χαρτομάντιλα κουκουλωμένη ακούγοντας την βροχούλα να πέφτει και πολύ το ευχαριστήθηκα! Κάθε εποχή έχει την μαγεία της και για ένα περίεργο λόγο όσο μεγαλώνω το εκτιμώ όλο και περισσότερο!


Για τον Οκτώβριο στο Scrapbooking in Greece έχουμε μια καινουρια πρόκληση που είναι "ότι να ναι" (ναι μας αρέσει αυτό χιχι) αρκεί να έχει κάτι μεταλλικό!

Εγώ έφτιαξα μια ακόμα σύνθεση με το γίο μου (τι πρωτότυπο χαχα) και το αρκουδάκι του. Αυτή τη φωτογραφία την είχα βγάλει την ίδια μέρα που είχα βγάλει και την άλλη που είδατε σε παλαιότερη σύνθεση και είπα να την σκραπάρω και αυτή.

Το μεταλλικό στοιχείο που χρησιμοποιήσα ήταν τα γράμματα της λέξης "forever" που έκοψα απο φύλλο αλουμινίου.

Αυτή λοιπόν είναι η σύνθεση μου :






Τι λέτε θα παίξετε μαζί μας??? Περάστε μια βολτίτσα απο το μπλόγκ μας να δείτε τι έφτιαξε και η υπόλοιπη σχεδιαστική ομάδα ;)

Καλό μας φθινόπωρο λοιπόν και περαστικά σε όσους απο εμάς υποφέρουμε απο τις εποχικές ιώσεις!

2 σχόλια:

  1. ω ναι, ξέρεις πραγματικά να χρησιμοποιείς το ροζ χρώμα σε αγορίστικες συνθέσεις απίστευτα αποτελεσματικά! like like like!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: