Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Σφουγγαρίζοντας την σκάλα...

Με την δεύτερη, ή μήπως την τρίτη....κούπα καφέ τα χέρια τρέχουν πάνω στο πληκτρολόγιο. Ο κιμάς με γλυκοκοιτάζει πάνω από τον πάγκο την κουζίνας περιμένοντας να τον κάνω κεφτεδάκια αλλά τον αγνοώ επιδεικτικά! Είναι αδύνατο να κάνω το οτιδήποτε πρέπει να γράψω γιατί αλλιώς θα κάνω μπάμ...

Πρώτο σκαλί... σφουγγαρίζοντας πριν δέκα λεπτά.... ένας αφηγητής ακούγεται μέσα στο κεφάλι μου..."σφουγγάριζε και το μυαλό της έτρεχε 100στάρι"
Δεύτερο σκαλί ....κάποιος να πάρει αυτή την ηλίθια νταντά που παίζει κατακαιρούς στο Σκαι και να την ενημερώσει πως κάθε παιδί είναι διαφορετικό! Ναι το ξέρω πως είναι λάθος να παίρνεις το παιδί στο κρεβάτι σου αλλά το έκανα το λάθος και τώρα???? Ήρθε το σάββατο το καινούριο του κρεββάτι και ο συνδυασμός των τακτικών της με ένα ελαφρύ συνάχι με έχουν κάνει σμπαράλια.."¨οσες φορές και αν σηκωθεί το ξαναβάζουμε χωρίς να του μιλάμε" μα.....ιες! Τα παιδία εκείνα ήταν άραγε τόσο ετοιμόλογα όσο το δικό μου που την 20 φορά έρχεται στο δωμάτιο και με το δάχτυλο σηκωμένο σου λέει "Μανούλα μια συζήτηση θέλω να κάνουμε εξήγησε μου γιατί δεν πρέπει να κοιμάμαι μαζί σας χωρίς να φωνάξεις...δεν με αγαπάτε πια γιαυτό????" Και ας μου πει κάποιος πως εξηγείς σε ένα τρίχρονο την έννοια του ιδιωτικού χώρου! Ε δεν άντεξα λύγισα και ας ήταν περασμένες μία και εξηγούσα μία ώρα μπας και καταλάβει...Αποτέλεσμα όλο το υπόλοιπο βράδυ εκείνος να φωνάζει από το κρεββάτι του μαμά και εγώ από το δικό μου παρούσα λες και ήμασταν φαντάροι και παίζαμε σκοπιά γερμανικό νούμερο!
Τρίτο σκαλί...πολλές οι αλλαγές για ένα τρίχρονο τελικά μαζεμένες πιπίλα, πάνα, παιδικός, κρεββάτι εδώ εγώ 33χρονο είμαι και δεν την παλεύω πλέον πόσο μάλλον εκείνος!
Τέταρτο σκαλί...ευτυχώς η σκάλα είναι σκουρόχρωμη και πασαλείβω αντί να καθαρίζω...
Πέμπτο σκαλί... πωπω ίδια η μάνα μου έχω γίνει πρέπει να το προσέξω αυτό!!!
Έκτο-Έβδομο- Όγδοο σκαλί στο βουβό μέσα στο μυαλό της μόνο μια μελωδία πλέον τριγυρίζει....
Ένατο σκαλί και οι φωνές επιστρέφουν ..τα μαλλιά μου αλήθεια θα προλάβω να τα βάψω σήμερα ή θα υιοθετήσω πλέον οριστικά το λουκ Αυτιά???Άρε πατέρα με τα γονίδια σου!
Δέκατο σκαλί...'Αραγε έκανα καλά που τον έστειλα σήμερα σχολείο με το συνάχι??? Λες να γυρίσει πιο χάλια???
Εντέκατο σκαλί....μα καλά κατάληψη έχει κάνει ο μικρός στο μυαλό μου...σκέψου κάτι άλλο βρε άνθρωπε ξεκόλλα επιτέλους σφουγγάριζε και σκέψου κάτι άλλο...
Δωδέκατο σκαλί...πρέπει να προλάβω το ταχυδρομείο ανοιχτό οπωσδήποτε σήμερα να στείλω το πακέτο...
Δεκατοτρίτο σκαλί....τα κεφτεδάκια να τα βάλω στο φούρνο ή να τα τηγανίσω? πωπω δεν την αντέχω την τηγανίλα μέτα..
Δεακατοτέταρτο σκαλί...ξεκόλλα είπαμε δεν είναι η ζωή σου πια μόνο ο μικρός και το σπίτι μπορεί το σώμα σου να το έχουν σε αποκλειστικότητα μην τους χαρίζεις έτσι απλόχερα και το μυαλό σου!!!!
Δεκατοπέμπτο σκαλί....ααα όλα αυτά πρέπει να τα κάνω ανάρτηση έτσι θα αποκτήσουν και μια δημιουργική χροιά!
Δεκατοέκτο σκαλί...μπα άσε καλύτερα θα το διαβάσει και κανένας άντρας και θα πει από μέσα του περίοδο έχει αυτή και μας πρήζει...
Δεκατοέβδομο σκαλί....από την άλλη μάλλον μόνο γυναίκες θα το διαβάσουν και στην τελική τελική χέστηκα τι θα σκεφτούν οι άντρες...ας σφουγγαρίσουν εκείνοι την σκάλα και ας γράψουν και εκείνοι τι σκέφτονται σφουγγαρίζοντας!
Δεκατοόγδοο σκαλί και τελευταίο.... και εγώ τώρα υποτίθεται ότι σφουγγάρισα??? Πωπω ευτυχώς που η σκάλα είναι σκούρα και δεν φαίνεται!

Ο κιμάς συνεχίζει το απροκάλυπτο φλέρτ...ή ώρα κοντεύει δέκα και μισή...Η κούπα με τον καφέ σαν να άδειασε και πάλι. Μάλλον θα υποκύψω στον κιμά...Τουλάχιστον είχα σήμερα δεκαπέντε λεπτά δικά μου ολόδικα μου κάτι είναι και αυτό!

22 σχόλια:

  1. Ιωαννα μου είναι φοβερηηηη!!! Και εγώ στο πρώτο καφε ειμαι ... και σκέφτομαι χίλια δυο άλλα ... Ο μικρός θα συνεχίσει ... εσύ υπομονή!!!!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχαχαχαχαχα, πώς απολαμβάνω να διαβάζω τα κείμενα σου, Ιωάννα! Ειδικά αυτό το "πωπω ίδια η μάνα μου έχω γίνει πρέπει να το προσέξω αυτό"!!!! Φοβερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κράτα γερά αδερφάκι και ψυχραιμία!!!! Και ένα μεγάλο φιλί στο συναχωμένο μου ανηψάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εκτός από σένα, αγαπώ πολύ τον τρόπο που γράφεις! Καλημέρα! Να έρθω για τα κεφτεδάκια το μεσημέρι; Θα τηγανίσεις και πατατούλες; ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΘΕΑ!!! ΘΕΑ!!! πωπω μου έφτιαξες την μέρα πρωί πρωί!!! Δώσε σκάλα δώσεεεεε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ δόλια μάνα...τέτοιες σκέψεις κάνουμε όλες...και συ έχεις και την ευχέρεια να τις αποτυπώνεις στο "χαρτί"...Υπομονή μπόρα είναι θα περάσει...και όλα θα επανέλθουν στον φυσιολογικό τους ρυθμό...και ο μικρός θα μεγαλώσει και θα γίνει ανεξάρτητος...και συ ακόμη στις σκέψεις σου θα νοσταλγείς τον καιρό που ήταν μικρός και σε χρειαζόταν ακόμη και αν αυτό σε κούραζε...Και 'γω την προηγούμενη Πέμπτη σκεφτόμουν περίπου τα ίδια...είχε ο μικρός συνάχι και τον άφησα να πάει σχολείο...εμένα δυστυχώς χειροτέρεψε και ακόμη και σήμερα δεν πήγαμε και μετά εγώ στεναχωριόμουν...αλλά συμβαίνουν αυτά και είναι μικρά και ξεπερνιούνται εύκολα και μένουν αναμνήσεις γλυκόπικρες... πόσο απολαμβάνω τα κείμενα σου....φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λοιπόν , φιλενάδα καταρχήν καλημέρα!!!!

    Κατά δεύτερον , δεν είσαι η μόνη που την ώρα του σφουγγαρίσματος το μυαλό σου τρέχει με 100!!!!!!
    Κατά τρίτον , άσε την νταντά να μεγαλώσει τα δικά της παιδιά....
    Κατά τέταρτον ,όταν κάνεις δουλειές ,βάλε ραδιόφωνο .... κάνει θαύματα!!!!!
    Και κατά πέμπτον, όταν ήμουν μικρή κοιμόμουν με τους γονείς μου ....όχι μόνο εγώ αλλά και η αδερφή μου!!!!! Οι γονείς μου το κατα χαίρονταν και ακόμα και τώρα αν τους ρωτήσεις θα πουν ότι είναι το πιο όμορφο πράγμα να κοιμάσαι με τα παιδιά !!!! Εμείς ,τριών και κάτι σταματήσαμε να πηγαίνουμε γιατί.... τους λέγαμε ότι δεν χωράμε όλοι στο κρεβάτι ,ετσι σταματήσαμε !!!!!
    Μην ξεχνάς ότι ο μικρούλης σου είναι μοναχούλης ......όταν θα έρθει με το καλό το αδερφάκι, θα του λές ότι πρέπει το βράδυ να το προσέχει....... (δεν έχω ακόμα παιδάκια αλλά νομίζω ότι και εγώ θα τα έπερνα στο κρεβάτι... χαχαχαχα!!!!)
    Φιλιά πολλά !!!!
    Α, και τα κεφτεδάκια βάλτα στο φούρνο για πιο γρήγορα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 18 σκαλιά έχω κι εγώ, αχ/
    εννιά, πλατύσκαλο κι άλλα εννιά...
    μάνα κουράγιο!
    θα συμφωνήσω αυτό με το πέμπτο σκαλί να το προσέξεις, μπορεί βέβαια να είναι και για καλό.
    καλημέρα, καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημερα καλη εβδομαδα,εισαι αφοπλιστικη σαν να ειμαι εγω,γελασα με την καρδια μου,τελικα εμεις οι γυναικες μοιαζουμε,κι εγω τα ιδια κανω τα ιδια σκεφτομαι να εισαι καλα το φχαριστηθηκα και το κειμενο σου και το Blocοσπιτο σου!!!!!φιλια καλη συνεχεια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. kalhmera koritsaki !!!!!
    Eisai sketh apolaush.....kalo kouragio kai na ksereis oles to idio zori travame!!!!xaxaxa
    Filakia polla!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πουκαρίνα μου είναι απίστευτη!!! Όλες ίδιες είμαστε; Βράσε τις νταντάδες γιατί είμαστε μαμάδες... Πραγματικά κάπως πρέπει να τα οριοθετήσουμε τα πράγματα γιατί αλλιώς κάποτε που θα 'χουν μεγαλώσει θα ψάχνουμε να βρούμε ποιές είμαστε και πώς μας λένε! Φιλιά για την απολαυστική ανάρτηση και υπομονή μέχρι να συνηθίσει ο γλυκούλης. Δε θ' αργήσει, πίστεψέ με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α τέτοιες σκέψεις κάνω και γώ δεν είσαι μόνη Ιωάννα ...η μικρη μου ειναι πεντε μιση και με φωναζει τρεις φορές την νύχτα ...εχουμε και μεις τις φοβίες μας.... τι νομιζεις μονο εσεις είστε νυχτοφύλακες..υπομονη ...εγώ οταν κανω δουλειες βαζω δυνατα το ράδιοφωνο για να ξεφευγω απο τις σκέψεις....Καλη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ βρε μανούλα!!Τελικά όλες τα ίδια περνάμε και σκεφτόμαστε!!Κάθε φορά που σου λένε ποιο είναι το λάθος και ποιο το σωστό για τον μικρό να κλείνεις τα αυτιά!Μόνο εσύ και αυτός ξέρει πότε είναι η κατάλληλη ώρα γι αλλαγές!Και για να σε παρηγορήσω λίγο και εγώ με την μικρή μου κοιμάμαι!!Και να πεις σε αυτήν την νταντά στο Σκάι ότι ο μπαμπάς μου ,όπως και πολλοί παλιοί φαντάζομαι,κοιμόταν στο ίδιο δωμάτιο με άλλα 5 άτομα και μια χαρά άνθρωπος έγινε!
    Σε φιλω!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχαχαχα! Τι πλακα που ειχε η αναρτηση σου...
    Μου εφτιαξες το κεφι! ;-)
    Ολες τα ιδια περναμε μου φαινεται,ασε που καθε μια μοιαζει κ στη μαμα της τελικα...
    Αυτοι οι νυχτερινοι περιπατοι στο κρεββατι μας ειναι σκετο ποιημα! Εχουμε καταρριψει καθε μυθο περι ντανταδες! κ ειναι 3!!! Οποτε,κουραγιο μανα! Εχεις μελλον ακομη! :-P
    Το βαδιζω κ παραμιλω ειναι το στανταρ μας τελικα... Χαχαχα!
    Φιλια ζουζουνα μου! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και γω που ελεγα πως εχω seriously τρομερο πρόβλημα με αυτον που μου μιλαει συνεχεια μεσα στο κεφαλι μου!!!!!!!!!!! Οτι κανεις το κανεις καλα γιατι ειναι από καρδιας! Μην ακους τιποτα αλλο απ΄την καρδια σου. Εκανες το σωστο με τον μικρο, ολα καπως ετσι ειναι στη ζωή, η Φυση γι'αυτο εκανε μανες να γεννανε και όχι τους άντρες.....Φιλια κ πραγματικα ΦΟΒΕΡΗ αναρτηση!!!!!!!!! Ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Διαβάζω κάθε φορα τις αναρτήσεις και πραγματικά τις απολαμβάνω (ασχέτως αν δεν προλαβαίνω πάντα να αφήσω κάποιο σχόλιο)!Ξέρεις πόσες φορές έχω σκεφτει κι εγώ αυτή τη νταντα;;;;Μα η νταντα στην τηλεόραση είπε ότι πρεπει να το κάνουμε έτσι...Η νταντα στην τηλεόραση είπε ότι δεν πρεπει να λέμε αυτό στα παιδάκια μας...Μα τι γίνεται;Όλα λάθος τα κάνω;;;Αμαν πια,κουράστηκα γι'αυτο αποφάσισα να κάνω αυτό που θέλω εγώ...Καλό ή κακό δεν ξέρω...Θα φανεί στο μέλλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για να σε κάνω να αισθανθείς καλύτερα, η κόρη μου 7 χρονών ήρθε για δυο βράδια στο κρεβάτι μας, κατά τα ξημερώματα όπως πάντα, χωρίς να πολυκαταλαβαίνει τι της γίνεται. Όχι, δεν την έπαιρνα μωρό στο κρεβάτι μου, μεγάλωσε και άρχισε να έρχεται μόνη της :-p Άμα πιεστεί, άμα είναι συναχωμένη, τσουπ! Με ξεβολεύει, δεν λέω... αλλά προτιμώ να είμαι αυστηρή μαμά την ημέρα, όταν χρειάζεται. Άμα μου λες και για τόσες αλλαγές... Όπως και να 'χει, ψυχραιμία και καλό κουράγιο με την προσαρμογή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έχω γονατίσει... είσαι φοβερή στο γραπτό... υποκλίνομαι!

    Προφανώς δεν έχω να σου πω τίποτα για το μικρό, κι εγώ ότι έχω μάθει από την νταντά, χαχαχα Κουράγιο Πουκαρινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απόλαυση είσαι!Μην θεωρηθώ και ζώον που απολαμβάνω να βλέπω τη βασανισμένη να σφουγγαρίζει σκάλες.Ξέρεις τι εννοώ.
    Μια ιδέα:Όλο το καλοκαίρι παρακολουθώ μανιωδώς τον κοντό που εκπαιδευει σκυλιά να φέρονται σωστά(Γιατί μια και θα γίνω μάνα όσο να πεις χρειάζεται)γιατί νομιζω ότι έχει σχέση με την παιδική εκπαιδευση.Η αδερφή μου που στην αρχή με αποκάλεσε αναισθητη και καθυστερημένο,αναγκάστηκε να παραδεχτει(γιατι εκείνη είναι ήδη μάνα)ότι μπορεί και να είναι χρήσιμος ο κοντός....για σκεψου το κι εσυ....Μια πρόταση είναι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απτις αγαπημενες μου αναρτησεις...ειναι η τεταρτη φορα π τη διαβαζω....ποτε ομως δν ειχα γραψει κατι....να η ευκαιρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: