Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

September 20th card challenge GC

Πωπω πάει και ο Σεπτέμβριος έφτασε κιόλας 20 ο μήνας και τι έχουμε κάθε 20 του μήνα??? Τι άλλο απο ακόμα μια πρόκληση για καρτούλα στο Get Creative! To σκέτς της Ειρήνης ακόμα μια φορά πανέμορφο:


Προσωπικά μου άρεσε τόσο μα τόσο πολύ που δεν μου έφτασε μόνο η μία κάρτα και έφτιαξα δύο αυτή τη φορά χιχι.


Η σφαγγιδούλα και το sentiment στην πρώτη καρτούλα (το ξέρετε νομίζω πως με τις κουκουβάγιες έχω ένα θέμα ε??) είναι free digi stamps απο το blog των paper smootches. Ένω στην δεύτερη καρτούλα ο μαζοχισμός μου έπιασε κόκκινο μιας και κόλλησα μια προς μια της περλίτσες στο περίγραμμα της καρδιάς!

Λοιπόν τι λέτε θα παίξετε μαζί μας????
Μια τυχερή νικήτρια που θα επιλεγεί απο την σχεδιαστική ομάδα θα επιστρέψει τον Νοέμβριο σαν Guest Designer και πιστέψτε είναι πραγματικά μια πανέμορφη εμπειρία ;)

Καλό απόγευμα σε όλους!

4 σχόλια:

  1. Τρέλα οι καρτούλες σου για άλλη μια φορά puccarinoula μου!! Ευχαριστούμε για την έμπνευση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά τέλειες οι περλίτσες; Αξιζε το κόπο! Και οι δυο κάρτες φανταστικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι τέλειες κ οι δύο καρτούλες! Αυτό με τις περλίτσες πολύ μου άρεσε χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλύκα, γλύκα, γλύκα και γλύκα!!!!! Μπράβο βρε Πουκαρινούλα, τέλειες καρτούλες και φοβερή έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: