Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Ζωγραφίζω μπας και χαλαρώσω....

Απο τα σχόλια της προηγούμενης ανάρτησης ένοιωσα, η αλήθεια είναι, μια ανακούφιση... δεν είμαι μόνη μου! Είμαστε πολλές μαμάδες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης χιχι.

Φυσικά το έργο "προσαρμογή" ακόμα παίζεται και απ ότι φαίνεται είναι μεγάλη επιτυχία και οι αίθουσες θα το παίζουν για πολλά ακόμα βράδυα... ο δε μικρός πάει για Όσκαρ γκρίνιας!!! Αφού χτές τον φώναζα "Βασιλάκη" και μου λεεί με απορία μυξοκλαίγοντας μα μαμά Δημήτρη με λένε...και του λέω κακώς παιδί μου σε βγάλαμε Δημητράκη, Βασιλάκη έπρεπε απο τον Βασιλάκη Καϊλα! Το παιδί βεβαίως βεβαίως δεν έπιασε το black humor της ξενυχτισμένης μάνας και συνέχισε ακάθεκτος.

Για να εκτονώσω λοιπόν κάπως όλη αυτή τη συσσωρευμένη υπερένταση των τελευταίων ημερών  κατέβηκα στην υπόγα βούτηξα τον πρώτο καμβά που βρήκα μπροστά μου και εκτονώθηκα! Δυστυχώς ο πρώτος καμβάς που βρήκα ήταν ενάς μεγαλούτσικος και με δυσκόλεψε λιγάκι. Παρα ήταν μεγάλη επιφάνεια για μένα που ακόμα ψάχνομαι πάνω στο θέμα. Λίγο θες η κούραση , λίγο η διάσταση του καμβά το τελικό αποτέλεσμα δεν με ικανοποιήσε αυτή τη φορά. Δεν πειράζει όμως, τουλάχιστον ένοιωσα πιο χαλαρή και ας μην τον κρεμάσω σε κάποιο τοίχο του κυρίως σπιτίου (αυτό το υπόγειο χριστέ μου έχει γίνει τσίρκουλο με όλες τις αποτυχημένες μου προσπάθειες χαχα)

Ιδού λοιπόν τι έφτιαξα:







 και μια σε φυσικό περιβάλλον για να καταλάβετε λιγάκι διαστάσεις...


Αυτά για σήμερα, ευχηθείτε μου να κοιμηθούμε συνεχόμενα απόψε ;) γιατί θα φτιάξω και άλλες παρόμοιες πατάτες χιχι.
Καλό απόγευμα σε όλους!!!

20 σχόλια:

  1. Μα είναι τόσο όμορφο καλέ! Εμένα μου αρέσει πάρα πολύ!
    Και όσο για το μικρούλι σου, εκ πείρας σου μιλώ (είμαι παιδαγωγός), δώστου 2-3 εβδομάδες καιρό. Και πολύ σου λέω. Όλα καλά θα πάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά φοβερό! Αν δεν έβλεπα την τελευταία φωτό θα νόμιζα ότι το έχεις κάνει σε υπολογιστή! Απίθανα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Absolutely stunning......your work is beautiful.
    hang in there sweetie the bad moments will pass just long enough for the next hiccups that's life always keeping it interesting for us!!
    warm hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν ξερω τι λες εσυ εγω παντως τον βρισκε εξαιρετικο!!!!! ελα να φτιαξεις εναν της μαμας μου που με εχει τρελανει θελω πινακα και θελω πινακα!!!!!! ολο για τον μικρο σου που θα παει θα το παρει χαμπαρι με τις αλλαγες και θα ηρεμησει!!!! φιλια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ας είχα και γω τόσο ταλέντο στη ζωγραφική...και αε ήταν οι προσπάθειες μου τόσο " αποτυχημένες¨και τι άλλο θα ήθελα! Είναι πανέμορφος....Απ τα βάθη της ψυχής μου σου εύχομαι λοιπόν να κοιμηθείτε απόψε χωρις γκρίνιες! Κουράγιο μάνα!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο πίνακας είναι φοβερός! Σας εύχομαι να κοιμηθείτε σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποια πατάτα καλέ; Υπέροχος ο καμβάς! Καλό κουράγιο με τα υπόλοιπα ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟΣΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΠΟΥΥΥΥΥΥ.......ΣΤΟ ΒΟΥΤΗΞΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΒΑCKGROUND ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΟΥ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΚΟΜΗ!!!ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πατάτα?????Είναι αυτό πατάτα??
    Αυτό είναι αριστούργημα!!
    Πραγματικά σε θαυμάζω!!
    Μπράβο Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ααα καλααα αν ειναι αυτο πατατα τοτε δεν εχεις δει πατατες πραγματικες!!!εμενα μ αρεσει παρα παρα παρα πολυ κι απ οσο διαβασα και στα σχολια συμφωνουν ολοι!!! οποτε σιγουρα να βρεις ενα τοιχο να το κρεμασεις!!! ειναι πολυ ωραιος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. e sto exw pei esu eisai gia desimo.......auto einai patata???????
    Einai teleio mou aresei para polu!
    Ypomonh koritsaki ola kala tha pane me to Basil...eee Dimitraki!!!!!xaxaxa eisai foberh ;-)
    Filakia <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. να με συγχωρέσεις Πουκαρινάκι μου...αλλά μήπως να πας για γυαλιά??????
    ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΗ?????????????? εγω θα τον κρέμαγα σίγουρα στο σπίτι μου!!!!!!!! αυτο δεν είναι πατάτα... είναι απλά υπέροχο!!!!!

    το αστειακι με το Βασιλακι...εγραψε!!!!

    κατά τα άλλα... ΥΠΟΜΟΝΗ!!!!!!!!!!!! <3 <3 εμείς κ οικαμβάδες ειμαστε εδω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σε περιμενω στο σπιτακι μου να τα λεμε και απο εκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πλάκα κάνεις;!;!;! Δεν σε ικανοποίησε;;;;;;;

    εμμμ... τα γενέθλιά μου τα ξέρεις.... χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εντάξει... υποκλίνομαι...
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μακάρι να έκανα και εγώ τέτοιες αποτυχημένες προσπάθειες!!!! καλέ είναι τέλειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μικτη τεχνικη?
    ειναι υπέροχος μακαρι να ταν ετσι οι δικοι μου πετυχημένοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κι όμως είναι πολύ όμορφο το πινακάκι σου,προσωπικά μ' αρέσουν όλα όσα φτιάχνεις το 'χεις το καλλιτεχνικό στις φλέβες σου δεν μπορείς να ξεφύγεις !!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: