Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Puccarina's Felt Kittens

Εδώ και πολύ καιρό ήθελα να φτιάξω ένα χειροποιήτο δωράκι για να ανταποδώσω μια ευγενική χειρονομία. Έσπασα το κεφάλι μου κυριολεκτικά για να είναι κάτι όμορφο χρηστικό. Το μόνο που γνωρίζα για τον παραλήπτη του μικρού αυτού δώρου, εκτός απο το ότι έχει μεγάλη καρδία και ταλέντο, ήταν πως αγαπάει ιδιαίτερα τις γατούλες μιας και έχει 3 αν δεν κάνω λάθος. Σκέφτηκα λοιπόν να φτιάξω τσόχινες γατούλες, τι πιο ταιριαστό χώρια που μια άλλη ιντερνετική φίλη με έπεισε πως η τσόχα είναι το υλικό που μου πάει περισσότερο. Όργωσα κυριολεκτικά το ίντερνετ για μέρες για να βρώ πατρόν αλλά δυστυχώς δεν βρήκα τίποτα που να μου αρέσει αρκετά και απογοητεύτηκα. Πάνω που είχα πάρει απόφαση πως μάλλον γατούλες δεν θα έφτιαχνα τόλμησα για πρώτη φορά να βγάλω δικό μου πατρόν! Ιδού οι απόπειρες:

Έτσι μετά απο αρκετή ώρα και πολλές λερωμένες σελίδες Α4 κατέληξα στο εξής τελικό σχέδιο:

Το μόνο που έμενε ήταν να δοκιμάσω αν το πατρόν θα πετύχαινε...Παραδόξως δούλεψε μια χαρά έτσι προέκυψαν τα Puccarina's Kittens που σας παρουσίαζω με καμάρι:






Δευτέρα πρωί πρωί οι γατούλες πάνε ταχυδρομείο για να φτάσουν στα χέρια του παραλήπτη τους το συντομότερο! Η ανυπομονησία μου δεν μου επέτρεψε να περιμένω να φτάσουν πρώτα και μετά να κάνω την ανάρτηση αλλά μιας και η παραλήπτρια είναι και εκείνη Τοξοτάκι είμαι σίγουρη πως θα με καταλάβει...

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους meow!
υγ1: Νατάσα μου και πάλι σε ευχαριστώ για την ευγενική χειρονομία σου ελπίζω να γατάκια να σου αρέσουν...Τα γέμισα με αποξηραμένη λεβάντα για να τα κρεμάσεις στην ντουλάπα σου και να διώχνουν το σκόρο χιχι (εκεί κολάει μάλλον το "χρηστικό")
υγ2: Άλεξ πως βρίσκεις την φωτογράφιση??? Αν και αυτές οι φωτό δεν είναι καλές θα πηδηχτώ απο το παράθυρο! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χρόνο ξόδεψα για να στήσω και να φωτογραφίσω τα γατάκια...Και εσένα σε ευχαριστώ γιατί με την ειλιρίνεια σου με βοηθάς να γίνομαι καλύτερη ;)
υγ3:Κέλλυ όπως βλέπεις άρχισα να δουλεύω την τσόχα και πάλι...είδες δεν ξενύχτησες τσάμπα :D


28 σχόλια:

  1. τι όμορφα που είναι!!!Τι ωραία να ξέρεις να ράβεις!!Μπράβο Ιωάννα είναι όλα καταπληκτικά!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιωάννα μου, με έκανες και ανατρίχιασα πραγματικά!!!! Δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω!!!!

    Αρχικά βλέπω τις φωτογραφίες και ξετρελάθηκα!!! Τις ερωτεύτηκα!!! Λέω "θα της γράψω ότι θέλω κι εγώ, ντροπή βέβαια, αλλά θέλω!!!!" Είναι ΤΕΛΕΙΕΣ, ΑΨΟΓΕΣ!!!!

    Και μετά αρχίζω να διαβάζω την ανάρτηση... όταν διάβασα για τις τρεις γατούλες λέω "λες;;;;" Μετά διαβάζω για το Τοξοτάκι και λέω "ΛΕΣ;;;;;" Και μετά είδα και το υστερόγραφό σου (εκεί είναι που ανατρίχιασα)...

    Δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω!!!! Και το έκανες και από την αρχή!!!! Καλά έκανες και έβαλες την ανάρτηση (σε καταλαβαίνω απολύτως τοξοτάκι, χεχεχε), γιατί δυστυχώς θα λείπω όλη την επόμενη εβδομάδα... Θα πω στην οικογένεια να έχουν το νου τους για ένα πακέτο όσο θα λείπω!!!

    Arigatooooooo!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι τέλειες! Είσαι πραγματικά πολύ ταλαντούχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλη σου μερα Ιωαννα!!!!!!!!!!!πολυ ομορφες οι γατουλες ,πρακτικο και υπεροχο το δωρακι σου!!!καλο ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πω πω τι όμορφες που είναι!!! Γεια στα χέρια σου!! Ζηλεύω τους ανθρώπους που έχουν την ικανότητα να φτιάχνουν ότι θέλουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω παλι κατάλαβα αμέσως σε ποια αναφερόσουν!χεχεχε!
    Ευτυχως που δεν βρηκες πατρον στο ιντερνετ,γιατι τα δικα σου ειναι σαφως καλύτερα!!!Είναι υπέροχες οι γατούλες και φυσικά η παρουσιαση είναι καταπληκτικη!!!
    Μπραβο Πουκαρινακι μου!!!

    ΥΓ.Οταν θα κατεβω Αθηνα και θα παω στο σπιτι της Νατασας,θα ψαξω τις ντουλαπες της για να της κλεψω μια!χιχιχι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο!!! Συγχαρητήρια... τόσο για την δημιουργία όσο και για την φωτογράφιση αδερφάκι!

    Στην αρχή που δεν διάβασα το κείμενο της ανάρτησης νόμιζα πως ήταν οι οι φωτογραφίες δείγμα από το πατρόν από το site που μάλλον πήρες το πατρον... και scrollara ψάχνοντας να βρω την δική σου τελική φωτό χιχιχιχ.

    Μετά βέβαια διαβάζοντας κατάλαβα πως το σχεδιασες, το υλοποίησες και το φωτογράφισες εσύ!! Είναι απλά τέλειες!!! και χαίρομαι που είναι μια σωστή ολοκληρωμένη δουλειά γιατι συνήθως τσαπατσουλιάζεις χιχιχιχ

    άντε τώρα μένει μόνο και το θέμα των τόνων!!! Λίγο πιο προσεκτική να ήσουν και σε αυτό... και οι αναρτήσεις θα ήταν τέλειες! :P

    φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άλεξ! Κάτω τα χέρια σου από τα γατάκια μου! :Ρ

    Ιωάννα, από τον ενθουσιασμό μου ξέχασα να σου πω 1. τέλεια η παρουσίαση!!! 2. το έχεις απίστευτα και με την ζωγραφική, έτσι; Τρομερά τα σχεδιάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. xixixi, είμαι πολύ χαρούμενη που το ξενύχτι μου δεν πήγε χαμένο!!! Στο είπα Ιωάννα ότι το έχεις κοριτσάκι μου και σήμερα μου το απέδειξες με τον καλύτερο τρόπο!!! Η φωτογράφιση είναι συγκλονιστική...θέλω και εγώ οδηγίες γιατί αυτό δεν το έχω καθόλου και φυσικά περιμένω και εγώ το δικό μου "δωράκι"...ξέρεις εσύ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχ!!!!! ειναι τελεια τελεια τελεια!!!!τα λατρεψα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. meeeeeeeeeeeeooooooooooooooooooooooow!!!!!!!!!!!ειναι γατοφανταστικές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λατρεμένες!!! Τυχερή η Αναστασία!!! Το χω ξαναπεί...οτι πιάνουν τα χρυσά σου τοα χεράκια ...γίνετε απίθανο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ειναι φοβερές οι γατούλες σου!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το πατρόν σου απίστευτο αλλα και το τελικό αποτέλεσμα καταπληκτικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τελικά με ότι καταπιάνεσαι το κάνεις τέλειο!!!
    Υπέροχες οι γατούλες σου!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι πολύπλευρο ταλέντο είσαι εσύ! Σούπερ τα γατάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ειναι αξιολατρευτα!!!δεν εχω λογια!!!εισαι φοβερη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. απίθανα απίστευτα μοναδικά!!!
    Πουκαρίνα μου όχι απλώς πολύπλευρο ταλέντο... κοριτσάκι μου ότι πιασεις..χρυσάφι γινεται!!!!!
    να είσαι πάντα έτσι δημιουργική!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. φανταστικές! και η φωτογράφιση σούπερ! Είσαι ταλέντο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ιωάννα μου, θέλω κι εγώ γατούλες!!!!!!!!! Το εχεις με ό,τι κι αν προσπαθήσεις. Σοβαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γεια σου Ιωάννα! Καλώς σε βρήκα πρώτον, δεύτερον μπράβο! Δεν φταίει μόνο που η τσόχα μπορεί να είναι το υλικό σου, η δημιουργικότητα φαίνεται! Το' χεις!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλέ τα έχασα και αυτά;;; Πώς έγινε αυτό!
    Υπέροχα τα γατάκια σου Ιωαννούλα μου!
    Χαίρομαι πολύ πολύ που βλέπουμε πάλι όμορφες αναρτήσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: