Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Μεγάλη Εβδομάδα

Όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια ο Θεός γελάει...Τελικά η Μεγάλη βδομάδα μπορεί να ξεπηδήσει οποιαδήποτε στιγμή ακόμα και μήνες πριν το Πάσχα. Κάπως έτσι ήταν η περασμένη εβδομάδα για μένα. Μεγάλη Δευτέρα βούλωσε το αυτί μου αλλά δεν έδωσα σημασία είπα απο το κρύωμα είναι θα περάσει. Μεγάλη Τρίτη δεν άντεξα και πήγα στον γιατρό. Αντιβιώση σταγόνες και αποφραξη επιτέλους του αυτιού με εκείνο το συμπαθητικό εργαλειάκι. Μεγάλη Τετάρτη το αυτί ξαναβούλωσε αλλά και πάλι δεν ανησύχησα είπα αφού το είδε ο γιατρός η ακοή μου δεν κινδυνεύει... Μεγάλη Πέμπτη άρχισε ο πόνος και το χίονι τι κρίμα που δεν μπορούσα να το απολαύσω όσο ήθελα. Δεύτερη επίσκεψη στο γιατρό δεύτερη ανεπιτυχής (αυτή τη φορά) προσπάθεια αποφραξης δεύτερος γύρος φαρμάκων...Υπομονή είπε ο γιατρός θα επανέλθει απο μόνο του μην το πολυπειράζουμε και το κάνουμε χειρότερα. Η διάθεση χάλια, οι υποχρεώσεις πολλές, τα πάντα έξω απο το παραθυρο κάτασπρα. Μεγάλη Παρασκεύη και η κορύφωση του δράματος το αυτί εντελώς κουφό, το κρύωμα σε επάνοδο ταξίδι για υποχρεώσεις στο πρόγραμμα που δεν έπαιρνε αναβολή. Κρύο, ταλαιπωρία, βουητό και σιωπή. Μεγάλο Σάββατο πρωί η ώρα να κλείσω λογαριασμούς με το παρελθόν μου. Το εφηβικό μου δωμάτιο έπρεπε να αδειάσει και εγώ έπρεπε να αξιολογήσω αναμνήσεις και αναμνηστικά 32 χρόνων. Άπειρες σακούλες σκουπιδιών γεμάτες αναμνήσεις στο πλησιέστερο κάδο όχι αυτόν της ανακύκλωσης μπορεί τα υλικά να ήταν ανακυκλώσιμα το ψυχολογικό φορτίο που κουβαλούσαν όμως δεν ήταν...Λίγες κούτες με εξαρτήσεις που δύσκολα κόβονται στο αυτοκίνητο. Το βουητό του κουφού αυτίου να γίνεται σκαλίζοντας παλιά αντικειμένα ήχοι απο τότε. Συγκίνηση, μελαγχολία, κάθαρση. Κυριακή του Πάσχα και το αυτί ξεβουλώνει απο μόνο του , πανηγυρισμοί και εορταστικές εκδηλώσεις στη μνήμη του παρελθόντος. Φόρεσα τον παλιό μου εαυτό και έκανα μια βόλτα στις παλιές μου συνήθειες. Επίσκεψη στον παζάρι του βιβλίου στην Κλαθμώνος, καφέ στο Γκάζι, κινηματογράφο σε αίθουσα παλαιού τύπου σε γαλλόφωνη ταινία. Δεύτερος γύρος συγκίνησης και ενδοσκόπησης χωρίς αυτή την φορά το βουλωμένο αυτί να χρεώνεται τις ψυχολογικές διακυμάνσεις...Δευτέρα του Πάσχα (σήμερα) νηφάλια πλέον απο τη "μέθη" της προηγούμενης μέρας προθάλαμος της καθημερινότητας που αχνοφαίνεται να πλησιάζει. Παράδοξη ανακούφιση για την επιστροφή στο σπίτι, παράδοξη νοσταλγία του βουλωμένου αυτιού στο άκουσμα των τηλεοπτικών ειδήσεων...

Κάπως έτσι πέρασαν οι προηγούμενες μέρες γιαυτό και χάθηκα...Ίσως η γραφή μου στην συγκεκριμένη ανάρτηση να είναι λίγο ασυνάρτητη και διαφορετική απο συνήθως αλλά προτίμησα αυτό το τηλεγραφικό ύφος δεν ξέρω γιατί απλά έτσι μου έβγαινε. Με δυσκολία κρατήθηκα να γράφω "στόπ" μετά απο κάθε πρόταση.

Απο αύριο θα είμαι η γνωστή σας Πουκαρίνα και πάλι...
Σας αφήνω με μια φωτό. Παρά την ταλαιπωρία δεν μπορούσα να αρνηθώ στο μικρό χεράκι να αγγίξει το κατασπρο θαύμα...


Καλό βράδυ σε όλους!
υγ1: Ευδοκία μου σε ευχαριστώ απο καρδίας που επέλεξες τα κουτάκια μου! Το νέο ήταν ότι καλύτερο για να κλείσει ο κύκλος αυτής της περίεργης εβδομάδας για μένα...
υγ2: Διόνα μου σε ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες και μου έδωσε την ευκαιρία να πώ μερικά πράγματα
για μένα και απο ένα άλλο βήμα εκτός αυτού του μπλόγκ μου.

10 σχόλια:

  1. Κατί περίεργο είχα αυτή η βδομάδα,ισως εφταιγε το χαμηλο βαρομετρικο!Ποιος ξερει...?
    Δεν βγηκες να παιξεις στο χιονι,αλλα απο οτι βλεπω εστειλες το παιδι να σου μαζεψει χιονι στο πιατακι!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Puccarinoula μου περαστικά σου! Άτιμος πόνος ο πόνος του αυτιού! Ανάσταση λοιπόν! Συγχαρητήρια και πάλι για τα κουτάκια σου! Πολύ ωραία και η συνέντευξη σου! Καλό ξημέρωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ το κείμενο σου!! Με τις ειδήσεις , μάλλον όλοι θα θέλαμε να έχουμε ένα κουμπάκι να μην ακούμε μερικές φορές τα παράλογα!! Καλή ανάρρωση εύχομαι, ο πόνος στο αφτί απλά δεν περιγράφεται , όποιος το έχει νιώσει απλά καταλαβαίνει!! Ο Δημητράκης στη φώτο είναι αστέρι!! Πολλά φιλάκια Puccarinoula μου γλυκιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα Ιωαννα...τελος καλο ολα καλα!!!Συγχαρητηρια για την επιλογη σου...τα κουτακια σου ηταν υπεροχα οπως και η αναρτηση σου!!!την φωτο του γιουσου μην την αφησεις ανεκμεταλευτη!!!φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτή η βδομάδ ηταν περίεργη για τους περισσοτερους..κάποιος ανάδρομος πλανήτης μάλλον!! εγώ το εφηβικό μου δωμάτιο δν είχα την ευκαιρία να το συμμαζέψω..μαζεύτηκε από τη μαμά μου με συνοπτικές διαδικασίες για να γίνει κουζίνα... :( κάποια πραγματάκια είναι στην αποθήκη... περαστικά κουκλίτσα και συγχαρητηρια και πάλι!!!φιλακια στον Κεν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Telos kalo, ola kala!! Oso gia ta ufasmata, sumfwnw oti to skeftesai an tha ta kopseis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Puccarinaki. Αυτός που πονά, αυτός μόνο ξέρει πόσο πολύ υποφέρει. Εύχομαι να είσαι καλύτερα τώρα! Συγχαρητήρια για την διάκριση σου στο Get Creative! Τελικά κι εμείς δεν μπορέσαμε να αντισταθούμε, βγήκαμε λιγάκι έξω να παίξουμε με το χιονακι, σήμερα βέβαια είμαστε κρεβατωμένα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ιωαννα μου!!!συγχαρητηρια!!στο εχω ξαναπει!!ο,τι κανεις ειναι τοσο προσεγμενο και καλοδουλεμενο!!τα κουτακια μαζι με τα fortune cookies ηταν απαιχτα!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικά Ιωάννα μου!

    Αυτοί οι πλανήτες μας έχουν τρελάνει τελευταία... χεχεχε

    Συγχαρητήρια και για το Get Creative, τα κουτάκια σου ήταν απίστευτα!

    Την επόμενη φορά που θα είσαι Αθήνα, αν έχεις καθόλου χρόνο να βρεθούμε για κανένα καφεδάκι, ε;

    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: