Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

"zoosan και kirin"

Σήμερα θα σας πώ δύο ιστορίες που κάπου στο τέλος θα γίνουν μία....

Τις ώρες που είμαι στην δουλειά τον γίο μου τον κρατάει η μαμά μου. Όπως έχω γράψει χιλιάδες φορές (συγχωρείστε με αν γίνομαι κουραστική) η μαμά μου είναι απο την Ιαπωνία. Το αποτέλεσμα λοιπόν των πολλών ωρών που περνάει ο μικρός με την γιαγιά του, η καλύτερα την "obatsan" του, είναι να έχει μάθει αρκετές ιαπωνικές λέξεις τις οποίες μπερδεύει πολλές φορές με διάφορες ελληνικές μέσα στην ίδια πρόταση. Δύο απο τις λέξεις αυτές, που αν και τις γνωρίζει και στα ελληνικά προτιμάει να χρησιμοποιεί τις ιαπωνικές, είναι ο ελέφαντας δηλ ο "zoosan" και η καμηλοπάρδαλη δηλ η "kirin". Mια μέρα που είχαμε πάει στον παιδότοπο βλέπει κάτι ζωγραφίες στους τοίχους και γυρίζει και λέει με μία φυσικότητα στην κοπέλα που πρόσεχε τα παιδάκια "Κοίτα εκεί είναι ένας zoosan και μια kirin..." H κοπελίτσα για πολλή ώρα προσπαθούσε να καταλάβει τι της έλεγε ώσπου απελπισμένη πλέον απο την επιμονή του Δημήτρη με φωνάζει και μου λέει "Κάτι θέλει αλλά δεν καταλαβαίνω τι?" Μόλις με βλέπει μου λέει ο μικρός "Ρε μαμά ένας zoosan και μια kirin!" μες τα νεύρα που δεν τον καταλάβαιναν. Όταν εξήγησα της κοπέλας πως έχει η κατάσταση γελούσε για ένα πεντάλεπτο!

Και περνάμε στην δεύτερη ιστοριούλα. Όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι με τις χαρτό-χειροτεχνίες όπως φαντάζεστε ήμουν μέσα στις απορίες...Έβλεπα τις ορολογίες και αναρωτιόμουν σε πιά γλώσσα είναι. Distressing, embossing, clear stamps, acrylic blocks κτλ κτλ μου φαινόντουσαν αλαμπουρνέζικα. Τότε πρωτό-έμπαινα σε ένα σχετικό με το αντικείμενο φόρουμ και αν και ντρεπόμουν απίστευτα έκανα δειλά δειλά μερικές ερωτήσεις. Μου είχε κάνει λοιπόν εντύπωση μια συγκεκριμένη κοπέλα που αν και ήταν βετεράνος στο αντικείμενο δεν βαριόταν ποτέ μα ποτέ να μου απαντάει ακόμα και αν ήταν ίσως η χιλιοστή φορά που απαντούσε σε κάτι αντίστοιχο. Τα χρόνια πέρασαν ( ε καλά 2 χρόνια μόνο) εγώ εξοικειώθηκα με το αντικείμενο και σιγά σιγά δικτυώθηκα και με τις άλλες κοπέλες που ασχολούνται με κάτι παρόμοιο. Ποτέ μου όμως δεν ξέχασα αυτή τη συγκεκριμένη κοπέλα (που όλες σίγουρα γνωρίζετε και αγαπάτε) και που ακόμα και σήμερα στηρίζει όλους όσους κάνουν τα πρώτα τους βήματα αλλά και εμάς τις πιο παλίες τρέχοντας κάθε φορά με απαντήσεις (το όνομα θα αποκαληφθεί πιο κάτω μην είστε ανυπόμονες...)!

Πριν λοιπόν δύο μέρες η κοπέλα αυτή μου εξέφρασε τον θαυμασμό της για τα τσόχινα που φτιάχνω και εκτός απο το ότι το θεώρησα μεγάλη τιμή βρήκα επιτέλους τον τρόπο να πώ επιτέλους το δικό μου ευχαριστώ. Δεν ήθελα όμως να φτιάξω κάτι που έχω ξανακάνει ήθελα να είναι κάτι μοναδικό! Καθόμουν έτσι επι ώρες πάνω απο ένα χαρτί μουτζουρώνοντας μέχρι να μου έρθει έμπνευση. Και η έμπνευση ήρθε απο αλλού! Ο μικρός με πλησιάσε και κοίταξε τις μουντζούρες " Μαμά τι κάνεις ζωγραφίζεις?" με ρώτησε. "Ναι" του είπα απογοητευμένη. "Ε τότε φτιάξε ένα zoosan και μια kirin!" είπε εκείνος. Και εγώ έφτιαξα έναν zoosan και μια "kirin"! Έτσι γεννήθηκαν 2 ακόμα παρτόν που σιγά σιγά με υπομονή έγιναν 2 στολιδάκια που σύντομα θα ταξιδέψουν σε ποιόν άλλο απο το Κατερινάκι τον φύλακα άγγελο όλων των ελλήνων νομίζω scrapbookers kai card makers!






Καλό βράδυ σε όλους ;)
υγ: Ευχαριστώ και τον Δημητράκη που αν και μετά απο πόλεμο μου δάνεισε τα παιχνιδάκια του για να κάνω την φωτογράφιση!
υγ2:Για τις επόμενες τρείς μέρες θα αποτοξινωθώ απο το ίντερνετ...το κάνω κατα καιρούς χαχα . Καλό τριήμερο λοιπόν σε όλους και τα λέμε απο Τρίτη!

13 σχόλια:

  1. Ειμαι 5 λεπτα και χαζευω,χωρις να ξερω τι να σου γραψω για σχολιο!:D
    Φαντασου ποσο πολυ μου αρεσαν!!!
    Τυχερο το Κατερινακι μας!
    Δεν θυμαμαι αν το εχω ξαναπει,αλλα το μπλογκ της Κατερινας ηταν που με ενεμπνευσε στα πρωτα μου βηματα.Εψαχνα ιδεες για βιβλιο ευχων(δωρο για μια φιλη μου) και οταν επεσα πανω στις δικες της δημιουργιες,επαθα πλακα!Τα καλυτερα που ειχα δει!Και μετα βρηκα το μπλογκ της Ρουλας και ξαναεπαθα πλακα!:D
    Φιλακια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα μας τρελάνεις με τις δημιουργίες σου! Είναι υπέροχες!!!!
    Ήμουνα σίγουρα ότι αναφερόσουνα στη Κατερίνα πριν διαβάσω το όνομά της. Θα συμφωνήσω απόλυτα με όσα έγραψες για αυτήν!
    Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με το που άρχισαν να βλέπω τη λίστα αναρτήσεων στο Google Reader, πέφτει το μάτι μου επάνω σε 2 τέλεια τσόχινα! Σκέψη πρώτη...να τα κάνω pin και σκέψη δεύτερη...μα αυτή τα έκανε τόσο όμορφα όσο η Puccarina...( παύση) ανάγνωση...ε μα μια άλλη θα μπορούσε!!! Χαχαχαχα! Τυχερή η Κατερίνα , και σίγουρα το αξίζει! Φιλιά πολλά και καλά να περάσεις!! Τέλεια η φωτογράφιση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα!...είμουνα σίγουρη οτι αναφερόσουν στην Κατερίνα!η αλήθεια είναι οτι είναι φοβερή!απο τους πιο θετικούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει!και το άνθρωπος με Α κεφαλαίο!
    το δωράκι σου είναι τέλειο, η αλήθεια είναι οτι ζηλέυω λίγο!!χαχα!!
    θα έπρεπε πάντως σοβαρά να σκεφτείς να αρχίσεις να δέχεσαι παραγγελίες...αφού σου αρέσει τόσο αυτό που κάνεις, και αρέσει τόσο και σε τόοοοσο κόσμο....σκέψου το!καλό τριήμερο και καλή αποτοξίνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πές τα ρε Αλίκη που έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου!!! Λοιπόν τι να πώ...στα έχω ξαναπεί...είσαι η Θεά της Τσόχας! Τώρα για την Κατερίνα έχω να πώ ότι είχα το προνόμιο να την γνωρίσω απο κοντά και να την νιώσω αμέσως δικό μου άνθρωπο! Την λατρεύω και θεωρώ ότι είναι η "μαμά" των ελληνίδων scrapbookers! υγ. την φαντάζομαι στο γραφείο να διαβάζει τα σχόλια και να συγκινείται...καλά τα λέω κατερινιό???? χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί κατάλαβα κι εγώ ότι θα ήταν η Κατερίνα; χεχεχε Όπως λέει και η Κέλλυ, όχι μόνο πάντα μα πάντα είναι έτοιμη να βοηθήσει και να απαντήσει σε ερωτήσεις, αλλά κι εμένα με έκανε να αισθανθώ με την μία άνετα την πρώτη φορά που την γνώρισα σε crop (και δεν το έχω και τόσο εύκολο όταν είμαι με πολύ άγνωστο κόσμο, οπότε το εκτίμησα ιδιαιτέρως!)

    Όσο για τον zoosan και την kirin... τί να πω! Θα συμφωνήσω με την Αλίκη... πρέπει να αρχίσεις να δέχεσαι παραγγελίες για τα τσόχινα, πραγματικά κι εγώ θα αγόραζα αν τα έβρισκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ όμορφα τα ζωάκια!!Καλό τριήμερο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο ταλέντο έχεις βρε παιδί μου! Μπράβο.
    Καλό 3ήμερο κι από 'μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλή σαρακοστή. είναι πολύ όμορφα αλλά ειδικά την καμηλοπάρδαλη την έχεις πετύχει όσο δεν πάει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα και Καλή Σαρακοστή... Εγώ σήμερα άνοιξα τον υπολογιστή μετά από το τριήμερο και δεν μπορώ να γράψω γιατί... κλαίω. Αφού με ξέρετε τι συγκινησιάρα και ευαίσθητη είμαι... Αχ δεν έχω λόγια, έχω πάθει πλάκα! Τρελλάθηκα Ιωαννούλα μου με τον zoosan και την kirin, είναι τόσο όμορφα, τόσο ξεχωριστά τόσο τέλεια γιατί α) τα έφτιαξαν τα μαγικά χεράκια σου και β) γιατί την έμπνευση στην έδωσε ο μικρός Δημητράκης!!!! Αχ ανυπομονώ να τα στολίσω, μα πιο πολύ να σε γνωρίσω από κοντά! Σας φιλώ γλυκά και σένα και τον μικρούλη σου και σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλα......!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα και καλή Σαρακοστή!
    Οι τσόχινες δημιουργίες σου είναι μέσα στη γλύκα και τι άλλο να πω παρά Τέλειες!

    Από πέρυσι έχω φτιάξει και εγώ ζωάκια την ζούγκλας, να δω πότε θα τα αναρτήσω, Θα κάνουν και παρέα! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. γλυκό Πουκαρινάκι!!!!
    δεν ξερω τι να σου πω..στα ειπα και λίγο πριν (αυτή η ανάρτηση μου ξέφυγε) οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες, μου αρέσει που φτιάχνεις τα δικά σου πατρόν, και τα ταιριάζεις στις δικές σου ανάγκες και στα δικά σου θέλω... ο zoosan & η kirin, όπως και οι γατούλες και οι κουκουβάγιες σου κ τα πουλάκια σου είναι υπέροχα!!!! θα έπρεπε να λάβεις σοβαρά υπόψη τις παραγγελίες!! ;)
    όσο για την Κατερίνα δεν έχω κατι να πω... την γνωρίζω από το 1998!!! (ναι από τότε) προ scrapbooking και δημιουργιών, είχα την τιμή και την χαρά να γίνουμε φίλες, κάναμε και κάποιες διακοπές μαζί..μετα όπως τα εφερε η ζωή χαθήκαμε, εμειναν κάτι τηλέφωνα σε γιορτές και επετείους, χάρηκα που κατάφερε να έρθει και στο γάμο μας στην Κρήτη και πριν από 3 χρόνια περίπου, μέσα από ένα φόρουμ ξαναβρεθήκαμε!!! και εκτός από φίλη που ήταν και θα είναι, έγινε και ο μέντοράς μου στο scrapbooking και λογιών λογιών δημιουργίες!!! Κατερινάκι σ'αγαπώ και σ'ευχαριστώ που υπάρχεις στη ζωή μου...

    (Ιωάννα συγνώμη για το μεγάλο σχόλιο, κόλλησα από σένα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: