Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Fuku's top 5...

Επειδή η προηγούμενη ανάρτηση μου είχε μεγάλη απήχηση....(καλό το ανέκδοτο ε?) σήμερα θα πρωτοτυπήσω! Η σημερινή ανάρτηση δεν είναι δική μου αλλά της μικρής αδελφής μου που την κάλεσε η Άλεξ (οικογενειακά στο στόχαστρο βλέπω..) να παίξει. Αν και έχει και εκείνη μπλόγκ αφενός θέλει να το κρατήσει "σοβαρό" (γιατί καλέ εμείς που παίζουμε είμαστε μη σοβαροί???) αφετέρου όπως δηλώνει και ίδια 15 αναγνώστες έχει όλους κιόλους έτσι αποφάσισε να με βοηθήσω να αποτελειώσω και εγώ τους δικούς μου... Άλλα ας σας τα πεί η ίδια καλύτερα:


Λοιπόν επειδή εμένα το blog μου δεν έχει πολλούς αναγνώστες χιχιχιχ οπότε τα μπλογκοπαιχνίδια είναι για να τα παίζω μόνη μου :P είπα να εκμεταλευτώ το popularity και το traffic του blog της αδερφής μου χαχαχαχ οπότε η αναρτησή μου θα ποσταριστεί εδώ και θα μεταφέρω τα εκλογικά μου δικαιώματα εεεεχμμμ τα δικαιώματα πάσας σκυτάλης στην αδερφή μου για να διαλέξει 2-3 ακόμα άτομα για να παίξουν αυτό το παιχνίδι.

Δυσκολεύομαι πολύ να επιλέξω μόνο 5 τραγούδια μιας και τα αγαπημένα μου είναι πολύ περισσότερα... όποτε λέω να το περιορίσω λίγο επιλέγοντας όχι τα 5 πιο αγαπημένα μου αλλά τα 5 που επιλέγω να ακούω τέρμα στο αμάξι όταν κάνω μεγάλες αποστάσεις τον τελευταίο καιρό... :) αυτά που αποκαλώ εγώ ταξιδιάρικα :)


(σχόλιο puccarina's :και μετά λές πως σου έκλεψα το circle never ends...αυτό είναι δικό μου άρα μάλλον κάναμε ανταλλαγή!)




(σχόλιο puccarina's: ο Χριστός και η Παναγία που το ξέθαψες καλέ??? ελπίζω το επόμενο να μην είναι απο το Dirty dancing...πόσο ακόμα ρεζίλι θα γίνουμε? υγ:το maniac έπρεπε να βάλεις..!)


(σχόλιο puccarina's: σαν να το σώζεις λιγάκι με τους Schiller)


(σχόλιο puccarina's: no comment...!)

Άντε και την επόμενη φορά όταν ξαναπαίξω θα σας βάλω τα 5 πιο αγαπημένα μου ερωτικά τραγούδια χχιχιχιιχ τα 5 πιο μελαγχολικά τα 5 best ελληνικά και πάει λέγοντας χαχαχα
(σχόλιο puccarina's: όχι μην φοβάστε δεν θα σας τρελάνουμε άλλο...!)

Καλό βράδυ σε όλους απο 2 τρελές αδελφές, όχι του ελέους ούτε απο τις "άλλες" δυο κανονικές αδελφές ;)

Puccarina-Fuku

3 σχόλια:

  1. Δεν παιζεστε!χαχαχαχα!Ωραιες οι μουσικες επιλογες Ευτυχια,αλλα τις απογειωσε η Ιωαννα με τα σχολια της!χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxaxaxa εντάξει κλαίω απο τα γέλια!!! Μόνο που δεν επέλεξες άτομα Ιωάννα!!!! ωωω pick me, pick me!!!! xaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχα πολύ καλές!!!!!!!!!! Να'στε καλά, με κάνατε και γέλασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: