Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Αλχημείες....

Πενία τέχνας κατεργάζεται...και στην δική μου περίπτωση συνεχείς περικοπές του μισθού μου τέχνας κατεργάζεται! Η πρόκληση της Ελένης του Get creative μας καλεί να χρησιμοποιήσουμε χρώματα, μπογίες ή mists σε μιά κάρτα. Η αλήθεια είναι πως ο εξοπλισμός μου είναι πολύ φτωχός σε αυτόν το τομέα...Για την ακρίβεια 2 mists έχω και αυτά ομολογώ ήταν πολύ αποτυχημένες επιλογές χρωμάτων. Άρχισα λοιπόν να κάνω αλχημείες πρωί πρωί. Και επείδη όλοι στο σπίτι γελούσαν μαζί μου σας επιτρέπω να γελάσετε όσο θέλετε με αυτά που θα σας περιγράψω παρακάτω.

Πριν καιρό είχα αγοράσει απο το Lidl κάτι μπουκαλάκια με ακρυλικά περλέ χρώματα τα οποία δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ.

Ξέρω πως τα ακρυλικά χρώματα όσο είναι νωπά διαλύονται με το νερό και σταθεροποιούνται μόλις στεγνώσουν. Πήρα λοιπόν μια αντλία απο αυτή που ψεκάζουμε με απορρυπαντικό τα τζάμια....έβαλα λίγο νεράκι και αρκετό χρώμα και voila είχα ένα αυτοσχέδιο mist τεραστίων διαστάσεων! Ξέρω βέβαια πως σε μαγαζία με καλλυντικά θα μπορούσα να βρώ μικρά μπουκαλάκια με ψεκαστηράκι(ειλικρινά δεν μου ερχόταν άλλη λέξη)αλλά στο χωριό σίγουρα δεν θα έβρισκα και εγώ βιαζόμουν είχα τρομάρα μου δημιουργική διάθεση.

Πήρα ένα λευκό χαρτί ακουαρέλας και άρχισα τα πειράματα. Το τεράστιο mist μου λόγω διαστάσεων ψέκαζε υπερβολικά μεγάλες ποσότητες. Για να πετύχω καλύτερο αποτέλεσμα απομάκρυνα το χαρτί αρκετά ώστε να πετύχω την δέσμη ψεκάσματος στο ανοιγμα της. Αποτέλεσμα αυτού ήταν να ψεκάσω το χαρτί και τον πάγκο της κουζίνας και να τα κάνω όλα χάλια. Θα βγώ στο μπαλκόνι σκέφτηκα η πανέξυπνη έλα μου όμως που φυσούσε...Ένα πάτημα κόντρα στον άνεμο και πλέον είχα κάνει mist και στο πρόσωπο μου...Τελικά ξαναμπήκα μέσα έβαλα το χαρτί στον νεροχύτη αφού τον σκούπισα να είναι στεγνός και ξεκίνησα το πάρτυ των χρωμάτων. Μετά απο πολύ κόπο είχα ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα που έμοιαζε αρκετά με αποτέλεσμα απο κανονικό mist και επειδη τα χρώματα (πορτοκαλοκόκκινο και χρυσό) ήταν περλέ το αποτέλεσμα γυαλοκοπούσε.

Αφού το άφησα να στεγνώσει (στο ενδιάμεσο έφτιαξα και ένα παστίτσιο γιατί νηστικό αρκούδι δεν χορεύει) σφράγγισα επάνω με staz on μαύρο ένα Χριστουγγενίατικο άγγελο γιατί τόση γυαλάδα μόνο Χριστουγεννίατικη κάρτα θα μπορούσε να έχει.

Και ενώ θα περιμένετε να σας πώ πως μετά απο τόση φασαρία το αποτέλεσμα μου άρεσε και συνέχισα θα σας απογοητεύσω λέγοντας σας πως για κάποιον περίεργο λόγο το τελικό αποτέλεσμα δεν με ενέπνεε καθόλου μα καθόλου. Το έβαλα στην άκρη (ίσως κάποια στιγμή το συνεχίσω...)έφαγα ένα κομματάκι παστίτσιο (είχε πλέον φτάσει μεσημέρι) και αφού τους κοίμησα όλους έβγαλα τα κανονικά μου ακρυλικά χρώματα και άρχισα καινούριες αλχημείες. Έβαψα ένα ορθογώνιο κομμάτι ακουαρέλας μωβ με ένα πολύ σκληρό πινελάκι ώστε να χαράζεται το χρώμα όσο το άπλωνα για να προσθέσω υφή. Ανάμειξα γαλάζιο με λευκό σε μια μεγάλη επιφάνεια έκανα την προσευχή μου να μην χαλάσει η σφαγγιδούλα μου και χρησιμοποιήσα το υγρό χρώμα σαν ink pad. Με γρήγορες κινήσεις αποτύπωσα πάνω στο μώβ χαρτί την σφραγγίδα και με το χρώμα που περίσσεψε πέρασα περιμετρικά το ορθογώνιο κομμάτι για να δημιουργήσω ένα αφηρημένο πλάισιο. Ευτυχώς η σφραγγίδα με λίγο νεράκι ήταν και πάλι καινούρια και το αποτέλεσμα όσο στέγνωνε θύμιζε πολύ θερμοανάγλυφο. Κορδελίτσες, διακοσμητικά, το καρτελάκι με την ευχή και η συμμετοχή μου ήταν έτοιμη!

Σίγουρα μπορούσα και καλύτερα αλλά αντοχή για τρίτη απόπειρα στο καπάκι δεν είχα...

Και για να κλείσω αυτή την τεράστια ανάρτηση θα την κάνω ακόμα μεγαλύτερη δείχνοντας σας τα πρώτα μου Χριστουγεννιάτικα στολίδια για φέτος. Ένταξει είναι λιγουλάκι νωρίς το ξέρω αλλά τα συγκεκριμένα στολιδάκια θέλουν λίγο χρόνο παραπάνω να φτιαχτούν μιας και είναι φτιαγμένα με το βελονάκι. Βρήκα αυτό το φοβερό tutorial και έφτιαξα τις πρώτες μου μπαλίτσες σε λευκό και κόκκινο. Όταν θα στολίσω το σπίτι θα μπουν σε μια γιρλάντα απο έλατο πάνω στο τζάκι αλλά επειδή αν την στόλιζα απο τώρα για να σας φωτογραφίσω το τελικό αποτέλεσμα η επόμενη ανάρτηση μου θα ήταν απο καμία ψυχιατρική κλινική (γιατί εκεί θα με έκλειναν οι δικοί μου) τα έβαλα πρόχειρα σε ένα διακοσμητικό φύλλο που με πολύ φαντασία θυμίζει έλατο.





Καλό υπόλοιπο Σαββατοκύριακο!

28 σχόλια:

  1. Hi there ! I think you did a fabulous job ! How clever of you . I must admit I often make a lot of my own too and sometimes `i think you get a better result and much more satisfaction. Both cards are just amazing as always and love the little knitted balls !

    Thank you for joining us once again at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΗ ΠΟΛΥΤΑΛΑΝΤΗ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ!!!!ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευτυχως που εχουμε και σενα να μας διασκεδαζεις με τις ενδιαφερουσες εμπειριες σου!:D
    Εμενα μου αρεσουν και οι 2 καρτουλες παρα πολυ!Θα σου δωσω μια συμβουλη,οταν ψεκαζεις χρωμα να βαζεις το χαρτι σου(ή οτι αλλο) σε ενα χαρτονενιο κουτι,ωστε να μη γινονται τα παντα γυρω σου χαλια!Αυτα!:)
    Καλη επιτυχια με την προκληση και σ΄ευχαριστουμε για τη συνεχη υποστηριξη και συμμετοχη στο Get Creative!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες και οι δύο καρτούλες...Μου έβαλες ιδέες...Έχω και εγώ ακρυλικά χρώματα που δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ακόμα....Λέω να το προσπαθήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΥΠΕΕΕΕΕΡΟΧΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ!ΦΟΥΛ ΕΜΠΝΕΥΣΗ!ΚΑΛΟ ΣΚ!
    ΦΙΛΙΑ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν εχω λογια!!!τι να πρωτοσχολιασω!!! το απιστευτο κειμενο σου;; τις τελεις καρτουλες;; ή μηπως τα ακομα πιο τελεις χρισ μπαλιτσες;;;
    δεν υπαρχεις!!!στο λεω!δεν υπαρχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο΄ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ , ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!
    ΑΝ ΕΒΑΖΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΠΡΕΥ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΠΟΛΥ ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!!!
    ΠΟΛΥ ΓΕΛΑΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΟΥ!!!!!!!!
    Ο ΕΠΙΜΕΝΟΝ ΝΙΚΑ!!!!!!!!
    ΟΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΜΠΑΛΙΤΣΕΣ, ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΕΣ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το τι γέλιο έκανα διαβάζοντας την περιγραφή σου δεν λέγεται!είσαι απίστευτη!
    όπως και οι κάρτες σου!
    και οι μπάλες σου!
    μπράβο σου!
    ...εγώ χρησιμοποιώ ενα παλιό κουτί απο πίτσα για να ψεκάσω...τέλειο σου λέω!
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά είσαι φοβερή γέλασα πολύ με το κείμενο σου και κοιτάζοντας το τεράστιο mist σου ακόμα γελάω!!!!
    Πόσο σε καταλαβαίνω και εγω περνάω κάτι μαραθώνιες δημιουργίες γιατί κάνω και άλλα πράγματα παράλληλα αλλά έτσι είναι οι σκραπομαμάδες τα κανουν όλα και συμφέρουν!
    ουπς...πολλά είπα!
    Οι καρτούλες σου είναι τέλειες όπως και οι μπαλίτσες!!!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Another wow for you! Great work. thanks for playing along, channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αρχικά, μπράβο για τις ευρεσιτεχνίες σου πάνω στο Mist που δεν ξέρω τί είναι αλλά μάλλον το' πιασα! Δέυτερον, ο άγγελος είναι τέλειος, τον ερωτεύτηκα. Και η δεύτερη κάρτα είναι πολύ όμορφη. Τέλος, ομολογώ ότι κι εγώ χθές άρχισα να κεντώ τα πρώτα χριστουγεννιάτικα σχέδια... Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρες, καλημέρες, καλημέρες! Πόσο χαίρομαι να περνώ από το blogοσπιτάκι σου και να σε αφουγκράζομαι, δεν μπορείς να φανταστείς! Μου φτιάχνεις την μέρα! Γέλασα κι εγώ με την καρδιά μου, γιατί το έχω δοκιμάσει κι εγώ, να βγω στο μπαλκόνι με αέρα και να προσπαθώ να βγάλω φωτογραφία, ο αέρας να μου παίρνει την σύνθεση … καταλαβαίνεις! Η αλήθεια είναι ότι με mists και ακρυλικά ούτε κι εγώ τα καταφέρνω, αλλά θέλω πολύ να κάνω κάτι! Πάντως οι καρτούλες σου είναι ΤΕΛΕΙΕΣ και να μην σου πω ότι η πρώτη μου αρέσει παααρα πολύ!!!! Δηλαδή και να το προσπαθούσες, ίσως να μην έβγαινε τόσο επιτυχημένο το misting για μια χριστουγεννιάτικη κάρτα! Μπράβο σου, χαρά στο κουράγιο, και την δημιουργικότητα σου, φανταστικές και οι χριστουγεννιάτικες μπαλίτσες! Καλή επιτυχία γλυκιά puccarina!!! Αναρωτιέμαι τι θα φτιάξεις σήμερα?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. You did a fabulous job!! I personally adore your first card and I think you should enter it in the challenge as you can enter up to 2 cards!!!!!!
    Oh and I am definitely amking those crochet Christmas decorations...gorgeous!!!.....
    many many hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. οι μπαλιτσες ειναι τελειες!!!!!!
    καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χαχαχαχαχαχα...
    είσαι απίστευτη!!! η περιγραφή σου φανταστική, σαν να σε βλέπω με το πορτοκαλλοχρυσό μίστ στο πρόσωπο!!!!
    πάντως κι εμένα η πρώτη μου αρέσει πολύ!! πολύ γυαλιστερά αυτά τα χρώματα και ότι καλύτερο για χριστουγενιάτικη κάρτα!!!!


    όσο για τα στολιδάκια πολύ πολύ όμορφα!!!
    καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολυ ομορφη η καρτα...και το μωβ τελοιο..καλη επιτυχια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το έχω ξαναπεί ότι πρέπει να δοκιμάσεις την τύχη σου ως συγγραφέας, τα γραπτά σου είναι αψογα!!! Τρελαίνομαι να σε διαβάζω!! Αναρωτιέμαι τι είναι πιο πετυχημένο, η κάρτα ή το κείμενο!!! Όπως και να 'χει ευχαριστούμε για τη συμμετοχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γέλασα τόσο πολυ!!! Να'σαι καλά! Προσωπικά μου άρεσε και η πρώτη σου κάρτα, κρίμα που την άφησες, τόσο κόπο έκανες :) Σίγουρα όμως και η δεύτερη ειναι ακόμα πιο ωραία!!! και ΛΑΤΡΕΥΩ τις χριστουγεννιάτικες μπάλες σου είσαι χρυσοχέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χρυσοχέρα! και οι δυο καρτες ειναι υπέροχες! αλλα και οι μπαλιτσες φοβερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τέλεια ανάρτηση!!! Είχες μια πολύ ενδιάφερουσα και δημιουργική ημέρα!χαχαχα : Ρ
    Εμένα μ'αρέσουν και οι 2 καρτούλες!Επίσης, έκανες πολύ καλή δουλειά και με το βελονάκι!Υπέροχες οι μπαλίτσες σου! καλη επιτυχία στον διαγωνισμό και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. xaxaxa σε ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας! χρυσοχέρα μπράβο! Δημιουργίες, παστίτσιο... κάρτες...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν είχα δει τις προηγούμενες κάρτες σου και πρέπει να πω ότι και αυτές είναι φανταστικές!
    Μην νομίζεις δεν τα κάνεις μόνο εσύ αυτά με τα βαποριζατέρ του azax... χαχαχαχα
    Ωραίες οι αλχημείες!!! Το διασκεδάζεις ακόμα περισσότερο!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τέλεια στολιδάκια και τέλεια ιδέα!! Ευκαιρία να μάθω βελονάκι!! χαχαχα
    Μπράβο σου!!! Και η κάρτα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ! Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τέλειο το αυτοσχέδιο mist, απλό με όμορφο αποτέλεσμα και πάνω απ'όλα φθηνό. Ευχαριστούμε!!!
    Οι κάρτες είναι απίστευτες για άλλη μια φορά, όσο για τα πρώτα Χριστουγεννιάτικα στολίδια είναι πανέμορφα!!! Περιμένουμε και άλλα στολιδάκια!!!
    Καλή και δημιουργική εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Απίστευτη ανάρτηση!!!!μέκανες και γέλασα!!οι καρτούλες σου τέλειες!!!και τα στολιδάκια σου υπέροχα!!!σίγουρα θα φτιάξω!!!καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. εγώ που σκεφτηκα να συμμετάσχω και δεν ηξερα τι ειναι το μιστ?χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα την πρώτη αμα δεν την θες στειλτην να την συνεχίσω!!! είναι υπέροχη !!!!!!!!!!!!!! κ η δευτερη φυσικα ,αλλα η πρώτη ειλικρινά είναι μαγική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τέλειες οι κάρτες σου η πρώτη δε με ξετρέλανε!!!
    Αυτές τις αλχημίες τις κάνω κι εγώ χιχι πλάκα δεν έχει!
    Ωραία τα πλεχτά σου στολίδια μου θυμίζουν κάτι από παλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ PUCCARINA ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΓΓΕΛΑΚΙ,
    ΠΟΥ ΔΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ,
    ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΚΕΣ(ΣΑΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΕΝΝΟΩ).
    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ, ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ. ΤΟ ΚΑΚΟ ΒΕΒΑΙΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ Ε? ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΒΕΛΟΝΑΚΙ!!!!!ΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: