Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

"Ξαναζεσταμένο" φαί...

Πόσες φορές δεν προλάβατε να μαγειρέψετε και ξαναζεστάνατε το χθεσινό φαί? Εμένα μου συμβαίνει συχνά και απ ότι φαίνεται όχι μόνο με το φαί αλλά και με άλλα πράγματα. Σήμερα επομένως συγχωρείστε με αλλά θα σας σερβίρω "ξαναζεσταμένο" φαί μιας και τρέχω και δεν φτάνω από υποχρεώσεις που δεν έπαιρναν αναβολή. Τι κι αν έξω βράζει ο τόπος, τι κι αν οι περισσότεροι βρίσκονται ήδη σε μια παραλία και λιάζονται εγώ εδώ σταθερή αξία να περιμένω στωϊκά να δείξει το ημερολόγιο 24 Ιουλίου για να αναχωρήσω εγώ, ο άντρας μου, ο μικρός και ολόκληρο το καραβάνι μας (δηλαδή σαμπρέλες, ψάθες, καρότσια, μπλέντερ, πάνες, παιχνίδια κλπ κλπ) για τις πολυπόθητες διακοπές.
Πριν μερικούς μήνες όταν άρχισα να οργανώνω την βάφτιση του μικρού ο όρος "scrapbooking" μου ήταν παντελώς άγνωστος, όπως επίσης και η νέα μόδα των βιβλίων ευχών. Επειδή όμως ο κυκεώνας της αγόρας στο θέμα γάμος- βάφτιση είναι τεράστιος και άκρως δελεαστικός ανακάλυψα και τα δύο και δεν κρύβω πως τα ερωτεύτηκα σχεδόν αμέσως. Τι πιο όμορφο απο ένα βιβλιαράκι γεμάτο ευχές, πρωτότυπες και μη, να ξεφυλλίζεται χρόνια μετά και να σκορπίζει συγκίνηση. Αν τώρα το βιβλιαράκι αυτό έχει φτιαχτεί και στο χέρι ακόμα καλύτερα!!! Έτσι μπήκε στη ζωή μου το scapbooking και έκτοτε δηλώνω εθισμένη! Η τεχνική του scapbooking αφορά κυρίως τη διακόσμηση φωτογραφιών και στο εξωτερικό αποτελεί πολύ δημοφιλές χόμπυ. Με χαρά διαπίστωσα πως και στην Ελλάδα μέρα με τη μέρα η κοινότητα των scrapbοokers αυξάνεται παρά την έλλειψη υλικών. Ας είναι καλά το διαδίκτυο και οι ηλεκτρονικές αγόρες.
Για μένα το scrapbooking δεν είναι απλά χόμπυ είναι τρόπος έκφρασης καθώς και ένα στοίχημα κάθε φορά με τον εαυτό μου πως θα τα καταφέρω με όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος και αυτό γιατί τα υλικά και τα εργαλεία είναι πανάκριβα για κάποιον που ασχολείται ερασιτεχνικα και όχι επαγγελματικά. Στην τελική το έχω φιλοσοφήσει χειροποιήτο στην ουσία είναι κάτι φτιαγμένο στο χέρι με κόπο...ένα έτοιμο στολίδι μπορεί να είναι πιο όμορφο αλλά είναι έτοιμο ακόμα και αν χρησιμοποιήθει σε μια χειροποιήτη σύνθεση. Έτσι προσπαθώ τα στολίδια που χρησιμοποιώ να είναι και αυτά χειροποιήτα μειώνοντας το κόστος και αυξάνοντας την χειροποιήτη αξία του αποτελέσματος. Δεν λέω και χρονοβόρο είναι και κουραστικό αλλά το αποτέλεσμα μου προσφέρει τόσο μεγάλη ικανοποιήση που ξεχνάω το ξενύχτι που μπορεί να προηγήθηκε.
Το βιβλίο ευχών του γιού μου είναι το πρώτο μου γι αυτό και ίσως έχει κάποιες ατέλειες για τους ειδικούς. Δεν είχα συγκεκριμένο θέμα το έφτιαχνα και το άφηνα να με οδηγήσει μόνο του στο επόμενο βήμα. Το ήθελα χαρούμενο και όχι πολυφορτωμένο και νομίζω πως τα κατάφερα. Τώρα που μέσα του κλείνει και τις ευχές όλων όσων αγαπάμε και μας αγαπούν είναι πραγματικά πανέμορφο!!! Δυστυχώς το να σας αναλύσω βήμα βήμα πως φτιάχτηκε είναι λιγάκι δύσκολο μιας και χρειάστηκαν μέρες. Όσες όμως θέλετε να δοκιμάσετε μπορείτε να με ρωτήσετε και θα σας βοηθήσω όσο μπορώ. Μπορεί το αρχικό μου κίνητρο στην κατασκευή του να ήταν να εξοικονομήσω χρήματα απο το να το πάρω έτοιμο (άσχετα αν τελικά μου στοίχισε πολύ πολύ παραπάνω λόγο των υλικών και των εργαλείων που αγόρασα) τελικά όμως κατέληξα να έχω μια καινούρια αγάπη την οποία δεν ξεχνώ ποτέ και κοιτάζω να την συντηρώ όσο μπορώ...
Το μενού λοιπόν για σήμερα έχει "μπαγιάτικο" βιβλίο ευχών με φρέσκια διάθεση...Καλή σας όρεξη!!!














3 σχόλια:

  1. μωρε τι ξαναζεσταμενο φαι λες εσυ, εγω οσες φορες και να το δω δεν το χορταινω, τα χερια σου ειναι μαγεια σε οτι κανεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ταλεντάρα μου εσύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: