Σάββατο 5 Απριλίου 2014

love is the only treasure!

Kαι μετά από τόσο πλέξιμο ήρθε η ώρα να ξεσκονίσω λιγάκι τα πινελάκια μου! Οι φίλες μου με μαλώνουν που έχω εγκαταλείψει σχεδόν τα πάντα για το πλέξιμο αλλά για μένα το πλέξιμο είναι χαλάρωση γιαυτό και το έχω ρίξει τους τελευταίους μήνες εκεί... Χώρια ότι είναι ευκολότερο να το στριμώχνω στην καθημερινότητα μου απ όλα τα υπόλοιπα που κατά καιρούς ασχολούμαι. Μια κουκλίτσα νήμα ένα βελονάκι και μπορώ παντού να είμαι δημιουργική ακόμα και στην ουρά στην τράπεζα. Με φαντάζεστε με καμβά και πινέλα να περιμένω στην ουρά?????? 

Γιαυτό το μήνα το Scrap n Pieces έχει μια υπέροχη πρόκληση με θέμα "treasure". Μόλις την διάβασα και σκέφτηκα τι θεωρώ εγώ προσωπικά θησαυρό διαπίστωσα πως ότι κι αν σκεφτόμουν συνοδευόταν πάντα από μια λέξη....την λέξη αγάπη! Για μένα θησαυρός είναι η αγάπη για τον γίο μου που δίνω και παίρνω....η αγάπη για τον σύντροφο μου....η αγάπη για την οικογένεια μου (μαμά , μπαμπάς αδελφές ) η αγάπη για τους φίλους μου.... η αγάπη για την δημιουργία....και η λίστα δεν έχει τελειωμό! Αν θα ήθελα λοιπόν να είμαι δίκαιη θα έπρεπε να φτιάξω κάτι που να τα περιλαμβάνει όλα αυτά...γιαυτό και επέλεξα να κάνω κάτι για την αγάπη γενικότερα και ειδικότερα για την αγάπη ανάμεσα σε ανθρώπους. Αν και δεν είμαι ιδιαίτερα θρησκευόμενο άτομο το "αγαπάτε αλλήλους" το πιστεύω βαθιά πιστεύω πως από εκεί ξεκινάει η ευτυχία τόσο η προσωπική όσο και η ευρύτερη ;) 

'Εφτιαξα λοιπόν ένα καμβαδάκι 40 επί 40 αφιερωμένο σε αυτό ακριβώς και ήδη το κότσαρα πάνω από το τζάκι (μέχρι να το βαρεθώ και να το ξεκρεμάσω χαχα). Αυτή λοιπόν είναι η συμμετοχή μου :




Ευχομαι σε όλους σας να είστε αγαπημένοι λοιπόν και φυσικά
Hacuna Matata ;)



10 σχόλια:

  1. Ιωάννα μου αν τα παρατήσεις ποτέ θα έρθω κάτω και θα σε κυνηγάω!Είναι υπέροχος!Πραγματικά δεν έχω λόγια!Είσαι μεγάλο ταλέντο Ιωάννα μου!Σου στέλνω πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαζί με την Μαρία θα έρθω και εγώ! ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ! το κοριτσάκι σου τόσο γλυκό, το φορεματάκι με το κουμπάκι και το τελείωμα απο δαντέλα φοβερό, τα λουλουδάκια...όλα απίθανα! Μπράβο και πάλι μπράβο σου Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα που ζωγραφίζεις βρε Ιωάννα μου....θαυμάζω και ζηλεύω το ταλέντο σου !! Το κοριτσάκι στον καμβά σου είναι αξιολάτρευτο, και τα λουλούδια σου...και το δέντράκι...ΟΛΑ όσα έφτιαξες είναι σκέτη απόλαυσή !!! Υπέροχη δουλειά, οτι και να πω θα είναι λίγο!! Να σαι καλά που έπαιξες μαζί στο Scraps n Pieces !! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπεροχη συνθεση!!!εχεις ταλεντο και ονειρεμενη αισθητικη!παντα θαυμαζω τι κανεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι εκπληκτικό! ζωγραφική, τεχνική, χρώματα! μην το βγάλεις από το τζάκι ! τουλάχιστον ως το επόμενο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. απιστευτο!!!μου αρεσει παααρα πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τα κοριτσακια σου οσο πανε και ζωντανευουν ακομα πιο πολυ!!! τα αγαπω!!! η αγαπη ειναι οντως treasure...γι αυτο και ολοι οι θυσαυροι που φτιαχνεις με τα χερακια σου φανερωνουν πως τους εχεις κανει με πολλη αγαπη!!! ευχαριστουμε για τη συμμετοχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ιωαννα μου ειναι πανεμορφο, τα πάντα χρωματα λεπτομέρειες, το κοριτσσκι σου, ολααα! εισαι γλυκύτατη και χαίρομαι πολυ που συμμετέχεις στο blog..καλη επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ αχ Πουκαρίνα μου τι φτιάχνουν τα μαγικά σου τα χεράκια!!! πόσο το λατρεύω δε λέγεται!!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν έχω λόγια Ιωάννα μου!!!!!!!!!!!στα 'χω πει πόσο λατρεύω τα κοριτσάκια σου και όλα όσα φτιάχνεις!!!είσαι ΜΟΝΑΔΙΚΗ!!!!πολλά φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: