Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Μου τι δίνουν

...οι εκλογές!!! Σήμερα ανταγωνίζομαι τον γκρινιάρη απο το στρουμφοχωριό αλλά ειλικρινά η προεκλογική περίοδος με έχει κουράσει. Βαρέθηκα τις προεκλογικές συζητήσεις στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, βαρέθηκα τα sms στο κινητό μου απο άσχετους πολιτευόμενους, μα εκείνο που έχω βαρεθεί περισσότερο είναι τα ψηφοδέλτια και τα διαφημιστικά υποψηφίων που ξεφυτρώνουν παντού, στη δουλειά , κάτω απο την πόρτα του σπιτιού μου, στους υαλοκαθαριστήρες του αυτοκινήτου μου, στα πεζοδρόμια κλπ κλπ. Πόση σπατάλη χαρτιού γίνεται κάθε φορά ολόκληρα δάση ξεκληρίζονται για την ικανοποιήση της ματαιοδοξία κάποιων ανθρώπων. Δεν λέω και εγώ χρησιμοποιώ χαρτιά αλλά προσπαθώ τουλάχιστον να τα κάνω κάτι όμορφο και όχι κάτι απόλυτα περιττό. Έτσι μου έρχεται αντί να ανακυκλώσω όλη αυτή την προεκλογική σαβούρα να φτιάξω κάτι απο πείσμα αλλά και τι να φτιάξω ίσως να την κάνω χαρτοπολτό (άραγε κάνει ?) η Ανεραίδα έχει στο μπλόγκ της μια υπέροχη κατασκευή με χαρτοπολτό. Σήμερα λοιπόν στα πλαίσια της προεκλογικής φρενύτιδας κατεβαίνω με μια πρόταση, αν όλοι αυτοί οι πολιτικοί επιμένουν να καταναλώνουν τεράστια ποσά χρήματος σε χαρτί (που να μην είχαμε και κρίση) ας τα δώσουν σε όλους εμάς τους ταλαίπωρους crafters που όπως και να το κάνουμε ξέρουμε να επενδύουμε καλύτερα στο χαρτί , ξέρουμε να το εκτιμούμε και μπορούμε και το μεταμορφώνουμε! Και επειδη για εμένα άχρηστο χαρτι δεν υπάρχει έφτιαξα δείγματα απο προσκλητήρια και κουτάκια για καραμελίτσες για παιδικά πάρτυ με κάτι ρετάλια χαρτιού που είχα και περιφερόντουσαν. Ρόζ για κοριτσάκια και γαλάζιο για αγοράκια κλασσικά και αγαπημένα χρώματα. Τέλος σε όλους όσους συμμερίζονται τον προεκλογικό εκνευρισμό μου ένα έχω να πώ υπομονή θα περάσει το σαββατοκύριακο και θα ηρεμήσουμε πάλι!







































































9 σχόλια:

  1. ΦΟΒΕΡΑ!!!! Γλυκύτατα, υπέροχα!! Σε ευχαριστώ και για την αναφορά! Συμφωνώ και επαυξάνω για τις εκλογές, μου φαίνονται κι εμένα τόσο εκτός πραγματικότητας όλοι αυτοί που αγωνίζονται να μας επιβάλουν τον εαυτό τους! Ξέρω ότι δεν μπορώ να τους βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι, μου βγαίνει αυθόρμητα όμως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. για αλλη μια φορα προσκυνω, τον επομενο αυγουστο ξερεις τι θα κανεις ε; ολα για το παρτυ της μικρης μου!!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ γλυκά τα γλυκάκια και τα κουτακια σου! Συμφωνώ μαζί σου οσον αφορα τις εκλογες...
    Αλλά μου έφτιαξες τη διάθεση σημερα το πρωί με την υπεροχη χαρουμενη χριστουγεννιατικη μουσικη!!! Να σαι καλα Ιωάννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι χαρτοκατάσκευές σου!
    Ξέχασες να πεις στους πολιτικούς να χρωματίσουν τα χαρτιά τους και τα ψηφοδέλτια έτσι θα μας είναι ακόμα πιο χρήσιμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου άρεσε πολύ το άρθρο σου!Υπομονή... όπως είπες κι εσύ! Οι κατασκευές σου πολύ όμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι, ναι, όλες συμφωνούμε όπως κατάλαβες στο θέμα τον εκλογών και βεβαίως βεβαίως στο θέμα των χαρτιών! Όσο για τις δημιουργίες σου είναι υπέροχες. Από "ρετάλια χαρτιών που περιφερόντουσαν", όπως λες, έκανες θαύματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφα τα γλυκάκια!!! Όσο για τις εκλογές, είναι απαραίτητες και πρέπει να ψηφίζουμε, γιατί μας αφορά! Όσο για την τηλεόραση, δεν την ανοίγω και έχω το κεφάλι μου ήσυχο! Τώρα όσο για την χαρτούρα, διαφημιστικά είναι περιττά. Αφού ήρανε κι εδώ που μένω εγώ … φαντάζομαι τι θα γίνεται πιο κεντρικά! Εμάς ήρθε κι ένας κύριος να συστηθεί! Ήταν μεσημεράκι και είχα ξαπλώσει, μόλις άκουσα το κουδούνι, έτρεχα πανικόβλητη να προλάβω, γιατί νόμιζα ότι ήταν η ταχυδρόμος μου … αμ δε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ ομορφα ειναι ολα συγχαρητηρια για τη δουλεια σο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: