Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

My top 5!!!!

O Οκτώβριος μας άφησε πλέον και ο μήνας των καρτών στο Get Creative τελείωσε. Ήταν ένας υπέροχος μήνας με απίστευτες δημιουργίες και ανυπομονώ για τον επόμενο Οκτώβριο ήδη. Στην δική μου πρόκληση όλες οι συμμετοχές ήταν ειλικρινά απίθανες. Όταν ήρθε η ώρα να διαλέξω δυσκολεύτηκα όσο δεν φαντάζεστε. Ο ρόλος του κριτή δεν μου πάει καθόλου όμως :( Μετά απο πολύ σκέψη επέλεξα σαν νικήτρια της πρόκλησης μου την Κυριακούλα που με την χαρούμενη πολύχρωμη καρτούλα της μου έκλεψε την καρδία :)



εκτός όμως απο την κάρτα της Κυριακής υπήρξαν και άλλες καρτούλες που θα ήθελα να αναφέρω και που πραγματικά ήταν εξαιρετικές και με προβλημάτισαν απίστευτα όταν ήρθε η ώρα να αποφασίσω την νικήτρια....

Η καρτούλα της Ερίνας με το πανέμορφο ποντικάκι και το τόσο ταιραστό στα κουμπάκια θέμα!


Η καρτούλα της Αλεξάνδρας με το φοβερό κουμπί και την πρωτότυπη ιδέα να γράψει την λέξη LOVE με twine!!
 
Η καρτούλα της Ράνιας με το κουμπάκι μηλαράκι και τα φιλτράκια σε ρόλο κιμωλίας! Τόσο έξυπνη ιδέα ε???


Και η καρτούλα της Μυρτώς που με την υπέροχη Χριστουγεννιάτικη αύρα της με έβαλε σε γιορτινή διάθεση ήδη! Κοκκινο-Μαυρο-Λευκό χρωματικό τρίπτυχο τόσο αριστοκρατικό και σικ δεν συμφωνείται???

Φυσικά θα μπορούσα να αναφέρω μια μια όλες τις συμμετοχές γιατι όλες ειλικρινά μου άρεσαν τόσο μα τόσο πολύ , αλλά τότε η ανάρτηση θα ήταν τεράστια χιχι.

Κλείνοντας λοιπόν θέλω να ευχαριστήσω απο καρδίας όλες εσάς που αφιερώσατε λίγο απο τον πολύτιμο χρόνο σας να παίξετε στην πρόκληση μου. Εύχομαι τώρα που ο μήνας των καρτών τελειώσε να συνεχίσουμε να βλέπουμε όμορφες δημιουργίες σας, που εμένα προσωπικά πάντα μα πάντα μου φτιάχνουν την μέρα :) 

Καλό απόγευμα σε όλους!

5 σχόλια:

  1. Μπράβο στην νικήτρια είναι πολύ χαρούμενη η κάρτα της!!Ευχαριστώ και για την δικιά μου που σου άρεσε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ωραιες ολες!!! συγχαρητηρια στις νικητριες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ' ευχαριστούμε Πουκαρινάκι! Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε οι καρτούλα μου! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε πολύ Ιωάννα! Χαίρομαι που σου άρεσε η καρτούλα μου, και μπράβο σε όλα τα κορίτσια γιατί ανέβασαν τον πήχη ψηλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πουκαρίνα μου είσαι τόσο γλυκιά!!!!!!!
    Ευχαριστούμε για την πρόκληση!!!!
    Συγχαρητήρια στη νικητρια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: