Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Online crop & Get creative!

Χαμός σήμερα χαμός! Προσπαθώ να συμμετάσχω για πρώτη φορά στο online crop του scrapbookers greece , έχω και καλεσμένους σπίτι και τρέχω να δω τι θα προλάβω....

Χωρίς πολλά λόγια η πρώτη πρόκληση της Κατερίνας είναι ένα sketch αυτό για την ακρίβεια :

Αν τώρα η σύνθεση μας είναι συνδυαστική για την πρώτη πρόκληση του Get Creative που ζητάει σύνθεση με θέμα τον ήλιο έχουμε έξτρα βαθμούς....

Αυτή λοιπόν είναι η προσπάθεια μου....


Τρέχω να φτιάξω και τίποτα ακόμα ;)

8 σχόλια:

  1. Θα το γράψω και εδώ.ΦΟΒΕΡΗ!!!!Η φωτογραφία δένει τόσο αρμονικά με τα χρώματα!!Μου αρέσει τρελά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελεια!!!!!!!!!!!μου αρεσει πολυ!!ευχαριστουμε για τη συμμετοχη ιωαννα μου!!!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Fabulous layout , just love your style and the photo and papers are so harmonious. Thank you for your continued support at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ χαριτωμένη!!! Το ζουζουνι τελειο, χιχι! Καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιωάννα μου, οι κάρτες σου μου αρέσουν πάρα πολύ από την αρχή, οι δημιουργίες σου με την τσόχα είναι πραγματικά λατρεμένες... τώρα έχεις κατακτήσει και τον χώρο των συνθέσεων! Τέλεια-τέλεια-τέλεια!!!! Καταπληκτική φωτογραφία, καταπληκτική σύνθεση, τόσο χαρούμενη και τα χρώματα αρμονικά με την φωτογραφία... Άψογη, μπράβοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ όμορφη σύνθεση Puccarinaki!!! Φανταστικά χρώματα και αρμονία!!! Μπράβο σου κι ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η Νατάσα με κάλυψε πλήρως. Φοβερή. Τέλος. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Seriously cute and fun layout love the bright colours!!
    Thanks you so much for playing along with us at Get Creative
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: