Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Καλό μήνα με πολύ "αγάπη"!!!

Ο μήνας της αγάπης όπως συνηθίζουμε να αποκαλούμε το Φεβρουάριο μας έκανε ποδαρικό και μια καινούρια πρόκληση σας περιμένει στο scrapbookers in Greece με θέμα τι άλλα απο την αγάπη ;) Φτιάξτε μια σύνθεση, μία κάρτα, ένα κάμβα ή ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε με θέμα την αγάπη για τον σύντροφό σας...το παιδί σας...το κατοικίδιο σας....και ελάτε να πάιξετε μαζί μας!


Εγώ που όσο πάει νοιώθω όλο και πιο άνετα στο να φτιάχνω συνθέσεις έφτιαξα μια σύνθεση αφιερωμένη στο άλλο μου μισό για να σας εμπνεύσω λιγάκι ...


και μερικά κοντινά




 Περάστε μια βολτίτσα απο το μπλόγκ μας να δείτε ακόμα μια φορά υπέροχες δημιουργίες απ όλη την σχεδιαστική ομάδα. Εκεί σας περιμένει και ένα υπέροχο βιντεάκι απο την Μυρτώ για το πως θα φτιάξετε εύκολα και γρήγορα ένα μοναδικό καμβαδάκι γεμάτο αγάπη (Μυρτώ μου λατρεύω τα βιντεάκια σου!!!!!!).

Λοιπον τι λέτε θα παίξετε μαζί μας??? Έχετε ένα ολόκληρο μήνα να ανεβάσετε τις συμμετοχές σας :)

Καλό και δημιουργικό μήνα σε όλους!!!

11 σχόλια:

  1. Δεν μπορώ να σου περιγράψω το πόσο μου αρέσει η σελίδα σου!Πραγματικά τρελάθηκα όταν την είδα!Η πιο όμορφη σελίδα της ανάρτησης!Σου βγάζω το καπέλο Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φοβερη!!!!το οτι η σελιδα σου ακολουθησε ολη το σχημα που ειχε το χαρτι της βασης μυο αρεσε παρα πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!!!!!!ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΜΟΡΦΗ.....ΑΛΛΑ ΑΠΑΙΧΤΗ Η ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ!!!!ΤΗ ΛΑΤΡΕΨΑ!!!!ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ1!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΣΟΥ ΜΙΣΟ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υποκλίνομαι Ιωάννα μου! δεν έχω τίποτα να πώ, είναι απλά τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι λεπτομέρειες είναι υπέροχες και φυσικά κάνουν τη διαφορά! Να έχεις ένα όμορφο και δημιουργικό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Such a pretty layout, love the background paper with the title.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ιωαννάκι! Απίθανο το layout σου. Εσύ παιδί μου το έχεις σε ότι καταπιαστείς! Μου αρέσουν όλες οι λεπτομέρειες που έβαλες και η έννοια του κύκλου και ΟΛΑ πάνω σε αυτό το layout!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλο μηνα!!! πολυ ωραια συνθεση παρολο που εγω δεν εχω ασχοληθει μ τ αθλημα μ αρεσει πολυ αυτο που βλεπω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εντάξει Puccarina, δεν έχω λόγια.... Δεν παίζεσαι κορίτσι μου!!!! Από την αρχή σου έλεγα το πόσο πολύ το έχεις με τις συνθέσεις... τώρα που αισθάνεσαι και πιο άντε καθώς λες, έχεις απογειωθεί στην κυριολεξί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Tromeri!!!!!maresei trela h foto.....einai toso romantic :) k to journal sou.....toso logotexniko....oti prepei gia na sou pw ena terastio bravo .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: