Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

VOILA

Ο αρραβώνας έγινε και περάσαμε καταπληκτικά! Χορέψαμε, συγκινηθήκαμε, φάγαμε γελάσαμε και όλα αυτά που συμβαίνουν σε τέτοιες περιστάσεις. Χωρίς πολλά λόγια γιατί σας έχω ζαλίσει με το θέμα σας βάζω τις φωτό που σας έχω υποσχεθεί. Η αλήθεια είναι πως δεν τράβηξα πολύ ωραίες φωτογραφίες επειδή έτρεχα να προλάβω μια ιδέα όμως θα την πάρετε.








Και τέλος μια φωτό προσωπική που πολύ μου άρεσε μιας και περιέχει ανθρώπους που υπεραγαπάω. Στην φωτογραφία είμαστε με την αδελφή μου, τη μαμά μου και το γιό μου (εγώ είμαι η μεσαία).




Μαρινάκι και Γιάννη μου σας ευχόμαστε να είστε πάντα ευτυχισμένοι και χαρούμενοι. Σας αγαπάμε πολύ πολύ και θα είμαστε πάντα δίπλα σας (είσαστε άλλωστε τα αδελφάκια μας...)

20 σχόλια:

  1. Ιωάννα μου να σας ζήσουν!! Κ στα στέφανα με το καλό!!!
    Τέλεια έγιναν τα δεντράκια!!! Τέλειος κ ο στολισμός!!! Μπράβο σου!!!
    Η φωτογραφία σας είναι υπέροχη!!! Φαίνεται ότι είστε πολύ αγαπημένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σας ζήσουν, κι ευχομαι να φτιάξεις υπέροχα πράγματα, με το καλό ,και στου γιου σου τις χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η δουλεια σου, εξαιρετικη!!!!!
    να χαιρεσαι την οικογένεια σου, πολυ όμορφη φωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τα δεντράκια είναι άψογα!!!πιο όμορφα κι από επαγγελματικά!!
    όσο για την οικογένεια...το καλύτερο!!να τους χαίρεστε και να είστε πάντα αγαπημένοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ δουλειά αλλά το αποτέλεσμα σε αποζημίωσε είναι όλα καταπληκτικά και τα χρώματα πανδαισία!
    Η τελευτάια φωτογραφία ότι καλύτερο,να τους χαίρεσαι όλους, πάντα ευτυχισμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. KATAΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕ ΦΟΒΕΡΑ ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραία που τα έφτιαξες!!! Απίθανα!! Όπου βάζεις το χεράκι σου, βγαίνει τέλειο!!! Και η λεπτομέρεια με το στρασάκι στο κέντρο υπέροχη! Φαντάζομαι δε θα έμεινε τίποτα, έ;

    Είχα πολλές μέρες να σε επισκεφτώ (σε έχω βάλει σε λάθος κατηγορία, γι' αυτό) και τα είδα μαζεμένα....μπράβο σας, να χαίρεστε το ζευγάρι, είστε καταπληκτικοί όλοι και οι κόρες και η μαμά και το μικράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι, χωρίς υπερβολή, από τις πιο ωραίες χειροποίητες διακοσμήσεις που έχω δει! Μπράβο σας! Η φωτογραφία είναι τέλεια...φαίνεται πόσο αγαπημένοι είστε!!! Πάντα χαρές να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα πολλά λουλουδάκια που έκανες???
    Είναι πολύ όμορφο το αποτέλεσμα και ως διακοσμητικά είναι άψογα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη διακοσμηση! Ότι έπρεπε για την περισταση! Τα δεντρακια ονειρεμενα! Μπράβο κοριτσακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα συγχαρητήρια μου!!!! Εξαιρετική δουλειά,πολύ προσεγμένη και με κομψό και όμορφο αποτέλεσμα!!!!!
    Γεια στα χεράκια σου Puccarina μου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα δεντράκια σου είναι εξαιρετικά! Ο στολισμός είναι πολύ όμορφος στα τραπέζια!Πάντα χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. να σας ζήσουν! είναι τόσο τέλεια που φαντάζομαι δεν θα έμεινε ούτε ένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ιωάννα μου να σας ζήσουν,υπέροχη δουλειά μπράβο πολύ-πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πρώτα από όλα να σας ζήσουν! Η καταασκευή νομίζω πως δικαίωσε τις ομολογουμένως πολλές ώρες δουλειάς και υπομονής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα κι απο μένα!
    Είναι υπέροχα τα δεντράκια,φοβερή δουλειά!
    Να ζήσουν και να ευτυχίσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Iωάννα μου ,να σας ζήσουν!Να είναι πάντα ευτυχισμένοι!!Ο στολισμός σου....τι να πω????απλώς υπέροχος!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά χαρά στο κουράγιο σου!!!!!!
    είναι υπέροχα, αλλά πολλά ρε φιλενάδα... πώς τα κατάφερες ήθελα να ξερα και μικρό πιτσιρικάκι στο σπίτι... θα έπεσε τρελό ξενύχτι υποψιάζομαι...

    εγώ ετοιμάζομαι για τη βάφτιση του μικρού μου, θα τα κάνω όλα μόνη μου και από τώρα αγχώνομαι πώς θα τα προλάβω...

    τα συγχαρητήρια μου.. :)

    Υ.Γ. Θα μπορούσες να μου δώσεις μερικές πληροφορίες για το δωράκι των γεννεθλίων σου??

    Ακριβή από Κρήτη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τις ευχές και τα καλά σας λόγια :).

    Ακριβή μου πράγματι έπεσε τρελό ξενύχτι μιας και ο μικρός μόλις έβλεπε τα λουλουδάκια τρελαινόταν και ήθελε να τα πιάσει. Βέβαια ο κακομοίρης πιά βλέπει λουλούδια αληθινά και μή και με κοιτάζει με απορία "αυτά να τα πιάσω ή απαγορεύεται?"
    Όταν λές για δωράκι γεννεθλιών να υποθέσω πως μιλάς για το cricut ε? Λοιπόν είμαι πολύ ευχαριστημένη αν και το έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα λόγω έλλειψης χώρου προς το παρόν. Μετανοιώνω που δεν το αγόρασα απο Αμερική και το πήρα απο Αγγλία μιας και όλα τα αναλώσιμα τα ψωνίζω απο Αμερική πάμφθηνα...Αν το θές για να φτιάξεις προσκλητήρια είναι φοβερό και θα σε βοηθήσει πολύ. Να ξέρεις υπάρχει και μικρότερο σε μέγεθος σε περίπτωση που δεν είσαι βαριά περίπτωση με τις χειροτεχνίες που κόβει χαρτιά 6 ίντσες επι 12 ίντσες. Με το καλό η βάφτιση σας και ότι άλλο θές να μάθεις στείλε μου mail θα χαρώ να απαντήσω puccarina79@gmail.com
    υγ ελπίζω να κατάλαβα καλά τι με ρώτησες και να μην σου γράφω άσχετα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: