Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

4 μέρες για τα Χριστούγεννα!!!



Πώς περάσαν οι μέρες τόσο γρήγορα...Σε λίγες μόλις μέρες έρχονται τα Χριστούγεννα και οι Χριστουγεννιάτικες κατασκευές σιγά σιγά σταματάνε. Τις τελευταίες μέρες πήρα φόρα να ετοιμάσω τα τελευταία Χριστουγεννίατικα δωράκια και τις τελευταίες καρτούλες. Πειράζει που όσο πλησιάζουν οι μέρες εμένα με πιάνει μελαγχολία που οι γιορτές θα περάσουν και θα τελειώσουν? Μην πώ το κλασσικό του Καβάφη για την Ιθάκη και το ταξίδι και γίνω κλισέ Χριστουγεννιάτικα. Όχι αρνούμε να μελαγχολήσω θα ρουφήξω με όλες μου τις αισθήσεις τις εικόνες απο τα λαμπάκια, τις μυρωδιές απο τα στολισμένα έλατα και τους φρεσκοψημένους κουραμπίεδες, τις γεύσεις απο το γιορτινό τραπέζι, τους ήχους απο τα κάλαντα και τα Χριστουγεννιάτικα τραγούδια ώστε να αντεξω μέχρι του χρόνου.
Και μετά απο αυτό το ντελίριο ασυναρτησιών ας σας πώ τι έφτιαξα "λίγο πριν το τέλος". Πρώτα πρώτα ετοίμασα το δωράκι της Λίας το συσκεύασα σε καραμελίτσα και το ταχυδρόμησα. Η Λία μου ζήτησε να κάνω το κοριτσάκι της μπρελόκ ελπίζω να της αρέσει. Έφτιαξα ακόμα μια καρτούλα για να συνοδεύσει ένα άλλο δωράκι που θα σας παρουσιάσω σε επόμενη ανάρτηση, έφτιαξα μια ταμπακίερα για ολόκληρο πακέτο με τσόχα (και είμαι πολύ περήφανη μιας και έβγαλα ολομόναχη για πρώτη φορά το πατρόν!!!) και τέλος έκανα τα πρώτα μου βήματα στο θέμα πηλός. Η Μαρία είναι η "γητεύτρια του πηλού". Οι δημιουργίες της και οι οδηγίες της με έβαλαν σε σκέψεις να δοκιμάσω και εγώ αλλά όλο το άφηνα για αργότερα. Το Σάββατο έπεσα πάνω σε ένα πακέτο πηλού στο σουπερ μαρκετ και παρότι η μάρκα του ήταν τελειώς αναξιόπιστη είπα να το πάρω έτσι για να χαζοπαίξω. Χωρίς καθόλου εργαλεία ούτε καν πλάστη (αυτόν που έχω για την κουζίνα μου δεν ήθελα να τον λερώσω...)άνοιξα τον πηλό σε φύλλο με τα χέρια και με το κοπιδάκι μου έκοψα και χάραξα τον Άγιο Βασίλη που βλέπετε. Με ακρυλικά χρώματα τον έβαψα και με λίγο βερνίκι του χάρισα λίγη λάμψη του κακομοίρη. Δεν μπορώ να πώ πως ξετρελάθηκα με το αποτέλεσμα δεδομένων όμως των συνθηκών θεωρώ ικανοποιητική την πρώτη μου προσπάθεια (ελπίζω να μην φάω ντομάτες). Σίγουρα η επόμενη προσπάθεια (που σίγουρα θα υπάρξει μιας και περίσσεψε αρκετός...) θα είναι πιο οργανωμένη.
Επειδή δεν ξέρω αν θα προλάβω να κάνω άλλη ανάρτηση μέχρι τα Χριστούγεννα θέλω να ευχηθώ σε όλους Χαρούμενα Ευτυχισμένα και Χαμογελαστά Χριστούγεννα!!!Να γεμίσουν οι καρδιές όλων αγάπη και ζεστασιά και κανένα δάκρυ να μην χυθεί εκείνη την μερά και αν γίνετε ποτέ ξανά.

















































































































15 σχόλια:

  1. δεν ξέρω τι λες, αλλά ο άγιος Βασίλης σου, αν και γεράκος με μπαστούνι, είναι γλύκας! Μπράβο για όλες τις δημιουργίες. Καλά Χριστούγεννα και σε σένα και την οικογένειά σου. Πολλές ευχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολη η απόλαυση των Χριστουγέννων είναι οι ετοιμασίες και τα μικρά δωράκια που ανταλάσουμε,αυτή είναι η μαγεία να σαι καλά και πάντα να δημιουργείς και να δίνεις χαρά!
    Καλές Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Άγιος Βασίλης σου είναι πολύ γλυκός!!! Μπράβο σου που ασχολείσαι με διάφορα!!!
    Η δε ταμπακιέρα καταπληκτική!!!!
    Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι, καλά να περάσεις κ ό,τι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πλακα μας κάνεις???Δεν μοιαζει για πρωτη προσπαθεια!!!Ειναι παρα πολυ ωραιος!Ποιος ξερει με τι θα μας εντυπωσιασεις στο μελλον!Καλα Χριστουγεννα και να περασεις τελεια(οσο προλαβεις λογω δουλειας!) με την οικογενεια σου!Πολλα πολλα φιλια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο σου!!! Είναι όλα πανέμορφα, ειδικά η καρτούλα σου!!! Καλές γιορτές με υγεία και ευλογία σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. fantastic job on everything.......love each and every one!.......Merry Christmas and a prosperous New year!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τα πραγματάκι με την τσόχα με τρελαίνουν!!!!είναι φανταστικά!! και μου αρέσει και η συσκευασία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν και είναι φτιαγμένος από πηλό ο Άγιος Βασίλης σου, εμένα μου βγάζει "ψυχή"! Μου φέρνει την εικόνα του δικού μου Άγιου Βασίλη του καλόψυχου χαμογελαστού γεράκου, συγχαρητήρια λοιπόν! Σου εύχομαι καλές γιορτές και να έχεις δίπλα σου όσους αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα όσα βλέπω εδώ μέσα είναι τέλεια!!!! Δεν έχω κάτι άλλο να πω.....ό,τι κι αν πιάσεις, θα το βγάλεις πανέμορφο!!! Και ο Αϊ-Βασίλης σου απίθανος, δε φαίνεται ότι είναι από πηλό, άψογος!!! Καλά να περάσεις!!

    Καιμη μελαγχολείς, μετά τα Χριστούγεννα μας περιμένουν άλλα.....(κάτι έχω στο μυαλό μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλα είναι πολύ όμορφα,γεια στα χεράκια σου!!!
    Σου εύχομαι ο Αι-Βασίλης που έφτιαξες με τόσο αγάπη να σου φέρει ότι ποθεί η καρδούλα σου!
    Καλές γιορτές να περάσει με την οικογένεια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ειναι καταπληκτικη η προσπαθεια σου!!!!καλες γιορτες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Περασε απο το σπιτακι μου που εχω αφησει κατι για σενα.Φιλια κ καλα Χριστουγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΧΙΛΙΕς ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ...ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙς ΠΑΝΕΕΕΕΕΜΟΡΦΑ ΤΙς ΓΙΟΡΤΕς ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΑΓΕΥΤΙΚΑΑΑΑΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΤΟ PUCCARINAKI ΣΟΥ (ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΦΑΤΣΟΥΛΑ ΤΟΥ) KAI TON PUCCARINO ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΟλύ όμορφα!!Πέρνα μια βόλτα κι απο μένα!!
    http://pinkfish-creations.blogspot.com/
    http://mikri-arnoula.blogspot.com/
    (Τέλεια η σύνθεση της εικόνας του τίτλου του blog σου)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: