Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Diamonds Are A Girl's Best Friend

τραγουδούσε η Marilyn στο "οι άντρες προτιμούν τις ξανθές" και αν και δεν συμφωνω 100% ως προς τα διαμάντια (αλλά και ως προς το τίτλο της ταινίας ώς γνήσια και αμετανόητη μελαχροινή) συμφωνώ πως όλα τα κορίτσια έχουμε έναν "καλό φίλο" ή πιο απλά ένα φετίχ!







Για κάποιες από εμάς τα κοσμήματα είναι ο καλυτερός μας φίλος και φυσικά ο βασιλιάς των κοσμημάτων τα διαμάντια...Για κάποιες άλλες είναι οι τσάντες...(χαρακτηριστικό παράδειγμα η μαμά μου πιστή χρόνια στις 2-3 Louis Vuitton της)



Για ένα μεγάλο μέρος των γυναικών τι άλλο απο τα παπούτσια...




Και ας μην ξεχάσουμε και εκείνες που τα μποντουαρ τους είναι γεμάτα αρώματα και καλλυντικά...






Η λίστα με τα αντικείμενα φετιχ της γυναικείας φύσης δεν έχει τελειωμό...Και αν αναρωτιέστε ποιό είναι το δικό σας αντικείμενο φετιχ δεν έχετε παρά να σκεφτείτε τι είναι εκείνο που ψωνίζετε με μανία παρότι δεν το έχετε πραγματική ανάγκη. Ο δικός μου "καλύτερος φίλος" αυτή την εποχή είναι τα χαρτόνια, τα ψαλίδια και οι κόλλες...Αν ήμουν δε η Marilyn θα χόρευα με τη ροζ φόρμα μου ανάμεσα σε craft robo*, cricut* και silhouette* (* αυτόματα μηχανήματα κοπής μοτίβων). Και μην βιαστείτε να με χαρακτηρίσετε οικονομική μιας και το κόστος αυτών των μηχανημάτων ξεκινάει απο περίπου 300 ευρώ και μπορεί να φτάσει μέχρι μερικές χιλιάδες ευρώ! Ελπίζω ο Άγιος Βασίλης να φανεί γεναιόδωρος μαζί μου φέτος παρά τα μέτρα της οικονομικής κρίσης...
Δημιουργικά τώρα απο τότε που γύρισα στη δουλειά η αλήθεια είναι πως βρίσκομαι σε μια στασιμότητα. Για την ακρίβεια ιδέες έχω πολλές ο χρόνος είναι εκείνος που με εμποδίζει να τις κάνω πραγματικότητα. Ανέλαβα να βοηθήσω και μια συνάδελφο στο παιδικό πάρτυ του γιού της με αποτέλεσμα τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο μου να ασχολούμε με αυτό. Ελπίζω σύντομα να είμαι σε θέση να σας δείξω τι έφτιαξα για το παιδικό πάρτυ μιας και αυτή τη στιγμή βρίσκομαι ακόμα στην φάση της συναρμολόγησης. Ανανεώνω λοιπόν τα ραντεβού μας με την υπόσχεση την επόμενη φορά να έχω να παρουσιάσω κάτι παραπάνω απο απλές σκέψεις...

υγ: και για να επανορθώσω για την πολυλογία μου ας σας βάλω μια φωτό απο το καλύτερο και ομορφότερο δημιουργημά μου, τον γιό μου!


2 σχόλια:

  1. Να τον χαίρεσαι!! Είναι γλύκας!!!!!
    Περιμένουμε να δούμε τι φτιάχνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add
    to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.

    I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    Here is my weblog; cold sores

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλιαστε: